Aktuell önskelista

Det känns tjatigt med löften, de varar aldrig längre än till veckoslutet, för vem kan tacka nej till en velourdress i fruktansvärd 70-talsanda? (De flesta?) Har kommit i en period då jag känner mig risigare än vanligt. I månader har jag drällt omkring osminkad i urtvättade big tees som inte är mina. Jag förlorar min grace. Något måste göras. Vi kompenserar fördärvet med ännu ett halvdant, svettigt klubbbesök på fredag. Då skall jag skina, och inte p g a blank hy. Men nu skall vi inte vara så negativa som vissa satar, som inte förstår att pessimism är den enda realism som existerar, vill uttrycka det. Över till det jag faktiskt skapade inlägget för: Aktuell önskelista.









Man kan aldrig ha för många basplagg och det är lika trevligt att uppdatera dem varje gång (samtliga kommer från Haléns). Jag räknar inte whiskeyglasen som plagg utan något som gör att man inte längre kommer i dem efter en månad, men det åtgärdar vi med Power Trainer Plus. Lägg till hasselnötsbruna månadslinser och listan för 9/8 är komplett.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Säg mig, vad du fick ut av detta? Så är du snäll. För jag tror i ärlighetens namn att folk (Både läsare och skrivare) får ut mer av text i humorns och ironins tecken, som Emma skriver, än av vad du önskar dig på Haléns.

2007-08-09 @ 16:30:13
Postat av: C

Min blogg, mitt innehåll. Vad är ert problem? Eller nej, förresten. Jag är inte det minsta intresserad av att höra er åsikt. Tråkigt att ni inte har bättre för er än att kommentera bloggar ni så uppenbart ändå inte bryr er om (pja, uppenbarligen så gör ni ju det ändå). Varför jag på något sätt skulle försöka tillfredställa andra med framkrystade texter förstår jag inte. Jag känner inget behov över huvud taget att göra det i vad som fungerar som MIN dagbok.

2007-08-09 @ 16:50:58
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: #12

Vad är det här för idioter som skriver massa otroligt korkade kommentarer på din blogg hela tiden? Kollade igenom den där Emmas blogg, att hon tror hon är rolig är ju fruktansvärt patetiskt. Sen att hon börjar skriva massa onödiga kommentarer om din blogg skvallrar ju bara om att hennes liv är lika tråkigt som hennes humor. Keep it up görl!

2007-08-09 @ 18:47:19
Postat av: C

Tack för er kommentar. Och ja, jag instämmer fullt.

2007-08-09 @ 21:45:37
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Deserie

Ellen, jag tror knappast att C skriver för någon annan än sig själv. Som hon själv sade i sin egen kommentar är det hennes dagbok och hennes innehåll, precis som du bestämmer vad du vill skriva när så faller dig in. Hade hon viljat påverka folk med sin skrift hade hon nog valt att påbörja produceringen av en ny bibel istället för att upprätta en blogg på internet.

2007-08-09 @ 23:36:39
Postat av: Linnéa

Oh, var köper du linser? Eller är det med styrka? Jag skulle nämligen också vilja ha :) Och, jag kan aldrig låta bli att undra vad tjejer får ut av att hoppa på varandra. Så jag hoppas för all del att du inte tar åt dig av deras kommentarer, för de var inte konstruktiva någonstans :/

2007-08-10 @ 00:40:05
Postat av: C

Färgade linser utan styrka finns att beställa billigast på toy-boy.se. Det hemska namnet till trots verkar det vara ett populärt inköpsställe. Vad är ni sugen på för färg?

2007-08-10 @ 00:42:15
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0