Ask me, ask me, ask me

Favoritskådespelare: Har ingen, men tycker om Bette Davis, Ingrid Bergman och Marlene Dietrich.
Favorithund: Inte min morbrors ständigt bortresta chefs Golden, i alla fall. Slusk.
Favoritjuice: Grape.
Onödig kändis: De flesta "kändisar" är onödiga så det förslår.
Nödvändig kändis: Nödvändig för vem? För mig?
Sämsta grannen: Samtliga nyinflyttade utbölingar med skrikande ungar och tjuvrökande 13-åringar. Gatan är full av dem. Det börjar bli dags för mig att gå.
Bästa ingrediensen i en god gryta: En och annan krydda kan vara på sin plats.
Hur mår du nu:
Vilken låt lyssnade du senast på: Nina Simone - To Love Somebody.
Vad vill du ha för hårfärg: Blond.
Vad tycker du om att äta: Juleljus.
Har du lyssnat på nåt annat nu: 2Pac - Life Goes On.
Vem ska du gifta dig med: Ingen, men vi kan ju låtsas.
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: Fem lik, hundar och barnfamiljer? Nja...
Tycker du om att ligga på stranden och sola: Nej.
lyssnat på nåt annat nu? Ja. Jag bytte låt bara för att inte verka enformig.
Vad har du på dig idag/kväll: Skabbiga träningskläder.
Vilket år har varit ditt bästa: 1988-1990, innan jag fick se livet.
Vad ser du fram emot: Man skall aldrig ha några förväntningar.
Vad har du ångest inför: Vad som skall hända.
Hur långt hår har du: Det är inte precis jämnlångt. ~40 cm, skulle jag tro.
Går du i skolan så mycket som du ska: Jag borde ha läst fler kurser, men det är för sent att göra något åt nu.
Varför blev du arg senast du var det: psykfallet känt som min mor mor började kasta saker omkring sig 08:00.
Hur ofta städar du: Vågar jag svara "aldrig"?
Hur ser stolen som du sitter på ut: Mörkblå kontorsstol.
Hur luktar du nu: Svett och synd?
Vad ska du göra i helgen: Sova ut.
Är du romantisk: Extremt! Jag tänker alltid ut romantiska handlingar jag inte har någon att uppleva dem med.
Vilket program såg du på senast: Ser jag på fler än ett?
Får du/din familj hög telefonräkning: Nej. Här rings ingenting.
När dansade du senast: Gangsters don't dance, they just pull up their pants.
Drömålder: Jag vill stanna vid 26, så att jag kan dejta 21-åriga spjuver utan att känna mig äcklig. Men nej, inte bara därför. Jag har andra planer med.
Ditt bästa internettips: Heartsick.bilddagboken.se, så har ni något att flina åt.
Senast köpta pryl: Linser som jag insåg att jag inte skulle kunna ha. Sålde dem och förlorade 200 kronor.
Keps eller mössa: Keps.
Kängor eller pumps: Pumps.
Pannkakor eller plättar: Här är plättar likamed pannkakor.
Dvd eller vhs: VHS.
Favoritserie: Simpsons, Boondocks.
Har du någonsin färgat ditt hår svart: Nej.
kött eller inte? Inte, bortsett från räkor som jag älskar. Kött smakar ju faktiskt ingenting utan tillsatser.
Vinter eller sommar: Sommar.
Skåne eller norrland: Södra Sverige är ingenting utan Norrland och det är ett kvarstående faktum.
Kaffe eller läsk: Ingetdera.
Brukar du gå på McDonalds: Nej, aldrig någonsin.
Eminem eller Britney Spears: Britney. Hit me baby one more time! (Och ni vet att det där är veckans lögn.)
Vilket är ditt favorit-tevespel: Tekken? Det är det enda jag spelat sedan Sonic the Hedgehog.
Vilket är ditt favorit-dataspel: Sims 2, men det har jag slutat med.
Hamburgare eller pizza: Pizza, även om jag inte är mycket för det.
Snygg eller snäll: Snygg.
Tv eller radio: TV.
Plugga eller jobba: Arbeta deltid, studera deltid.
En grej du inte kan klara dig utan: Täckande strumpbyxor.
Politik: Se: SAC.
Vad stör du dig på: Ni vet typen: "Free spirits" med blonda ruttnande dreads/rastaflätor, vars garderob består till 100% av kläder från Indiska och Uff som dansar afrikansk dans, dunkar på bongotrummor de egentligen inte kan hantera till fest, har tågluff som största intresse och förnekar sitt ursprung som medelklassunge med alla bekvämligheter en Svensson kan ha, men som tycker att pappas pengar kan komma väl till pass då de beger sig för att upptäcka Latinamerika under tre månader. Kan det bli mer klichéartat?

Två namn du går under

1 Pisse.
3 Hogzilla?

Tre saker som skrämmer dig
1 Normala, lyckliga människor med snygga kläder och ordnade liv.
2 Carola Häggkvist.
3 Alliansens makt.

Tre saker du har på dig just nu
1 Svart kofta.
2 Guldklänning som framhäver vardenda smickrande valk.
3 Underkläder?

Tre av dina favoritlåtar just nu
1 Yes, We Have No Bananas (givet).
2 Life Goes On (som jag skrivit om tidigare).
3 Lean Back.

Tre fysiska saker du attraheras av
1 Mörka män. Kvinnor får se ut hur de vill, men jag är sträng med karlar. Inga vikingar för mig.
2 Muskler och kurvor, bara för att jag inte har det.
3 Proportionerliga näsor, bara för att min inte är det.
Tre andra saker du attraheras av
1 Snygga skor och accessoarer.
2 Pimp cups (men inte seriöst, det handlar om att kunna driva med sig själv och sin stämpel).
3 Kritstreck och hatt kombinerat (inga nedrans halvmesyrer, det skall vara äkta vara).
Tre saker som är avtändande
1 Fula tatueringar och piercade tungor/navlar (går under samma kategori).
2 Mjäkiga personer som känns konstant ofräscha även om de så duschar dagligen, och som byter ut pumptvålen i förpackningarna så att det står "lotus och aloe vera" när man egentligen tvättar sig med mandelblomma. Varför gör man något sådant?
3 De som ger ifrån sig kvävda stön efter att de druckit något.

Tre av dina hobbys
1 Att spara pengar genom att plocka på mig allt som kommer gratis.
2 Att klä ut mig själv och andra.
3 Att shoppa till jag stupar.

Tre saker du tänker på just nu
1 Fläkten som surrar intill mig.
2 Att jag är fruktansvärt "sugen på något gott".
3 Att jag måste åka till stan i morgon eftermiddag.

Tre affärer du handlar i
1 Lindex.
2 Kvantum.
3 ...Var kommer resten från? Allt kan ju inte vara från Ellos.


Kommentarer
Postat av: deserie

Den tredje "affären" är ju självklart Tradera ;)

2007-08-18 @ 19:53:19
Postat av: C

... Hur kan ni kalla tio strököp sedan mars början för en tredje affär att handla på?

2007-08-18 @ 22:16:53
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0