Dagens fynd

image200Rimmel Lasting Finish Nail Polish i klassiskt rött. Torkar snabbt och matchar Isadoras läppfärg Summer Red. 6,50:-
Dove Intensive Firming Gel-Cream  - "I don't know if it works, but I don't hate it" (Fran Fine undviker operationer och håller sig till sina "thigh creams"). 29:-
Rosa bläckpenna med pimpinetta fjädrar upptill. Synd att jag inte har något att anteckna. Den är dock trevligare att förföriskt placera mot munnen än de åtta pennor från skolan jag känner mig som en dement mormor på, som av en olyckshändelse slank ned i väskan. 14,50:-
Kexchoklad behöver ingen närmare presentation. Gav dock bort den då jag ätit slisk tre gånger i veckan men bara motionerat ett halvt tiominuterspass jag grävde fram på YouTube. 5:-

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0