Goodie Two Shoes

Jag visste att jag gjorde rätt i att köpa två par extra skor à Kalle Anka (i samma modell) då de med sin kvalitet räcker max två månader vid regelbunden användning. De nuvarande är ingen idé att göra något åt, men vid invigning av nästa kan en omklackning vara på sin plats.

Jag har hängt utanför samma skobutik i en månad nu som en levande moppemustach hänger utanför grillen en tisdag 22:30 för att försäkra mig om att hinna köpa de efterlängtade innan de sålt slut. Just av den anledningen känner jag på mig att det är sådana som blir kvar tre månader och till slut reas ut för 100 kronor (kanske är det så med tanke på att de modeller jag visade i inlägg "Höstens horribla fotbeklädnader" är vad som gäller?). Håhå, vilka slösaktiga minnen som kommer tillbaka.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0