Som om det gör någon skillnad

Sommarens sista köp (på riktigt, då följande är något jag behöver):

2000 Calorie, Max Factor Ögonfransar lossnar och går, men 2000 består
Velvet Touch Compact Powder, Isadora Bästa budgetpudret någonsin
Maximum XX Strong, Klippoteket Klarar allt, luktar gott, är ozonvänligt
Ögonbrynsfix, H&M Onödig produkt som kan vara bra att ha på hyllan

Nej, näst sista. Jag behöver en ny väska då jag inte har en enda i bruksskick, men är osäker på vilken modell som lämpar sig samt om jag skall satsa på två halvdana eller en rejäl? Det första vore mer typiskt mig.

Uppdatering: Köpte fem tidiga Hitchcock-VHS (däribland "The Lady Vanishes" från 1938, vilken också finns med bland mina fem favoriter) på Överskottsbolaget för tio kronor styck. Jag räknar inte detta som mer shopping än en påse nötter för ett slackerparty jag inte har.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0