Weak Wednesday

"California Love", rom & cola, gammelrosa (en färg jag inte fick använda som barn då min mor avskydde denna)nagellack från Make Up Store och Proffs Super Strong Hairspray (som varken är speciellt proffsigt eller superstarkt). Jag har ätit godis för 20 kronor från Dollarstore (20 kronor från Dollarstore ger mycket på vågen) och är knappt i stånd att lyfta fötterna. Sanningen att säga är att jag inte ätit ett sunt mål på veckor, jag har frossat i sådant som kan få den mest härdade oljebomben att kräkas.

Jag känner mig hopplös rätt igenom denna onsdag och känner absolut inte för att gå ut, men vill ändå passa på att göra något innan sommarens klubbar slår igen och människor återgår till sin outhärdliga vardag som prioriterar allvar framför lek. För att blicka tillbaka ett par dagar, var fredagen var i sin helhet trevlig - man kan nästan säga att den blivit lyckad om det inte varit för ett par oerhört påträngande personer med annat i fickan än en pistol.

Jag tror jag måste förneka allt jag är om jag någonsin skall bli accepterad.

Uppdatering: Sommarens segaste utgång. En kväll man önskar aldrig blev av just för att precis ingenting hände. DJ:n från förra månaden var tillbaka och spelade Lil Jon jag varit så uppspelt över sist, men i stället för att utrymmet fylls är jag den enda som befinner mig på dansgolvet då denna crunkfarbror hörs yla om knäppande fingrar. Vad är det med folk och att vara så otroligt pretentiösa? (Skillnaden mellan de som trycker upp sina bakdelar i andras skrev och de som låtsas sitta djupt försjunkna i en ryssförfattad bok sörplandes på en kopp svart är obefintlig. I slutändan går allt ut på att finna någon från respektive kretsar att följa med hem och smaka på varandras trånande könsdelar.) Att hälften från min högstadieklass av någon suspekt anledning befann sig där gjorde det inte enklare att roa sig.

Uppdatering 2: Jag missade den traderaauktion som vräkte bort den jacka jag önskat mig i tre år för 200 kronor. Det är vid tillfällen som de jag älskar livet högt och förstår så väl varför jag placerades på jorden; för att andra inte skall känna sig fullt lika misslyckade.


Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Din visningsbild är så jädra fin, får man se den i större format..? :)

2007-08-16 @ 19:47:48
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: C

Ojdå. Tack för den. Bilden finns upplagd i min Bilddagbok (9 augusti, tror jag det är): heartsick.bilddagboken.se

2007-08-16 @ 20:17:35
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0