Show me what you got pt. 1

Visa din necessär och dess innehåll:

  

Som ni ser behövs en viss påfyllning. Pennornas utgångsdatum finns inte kvar i almanackan, rouget är som bortblåst och min inte så tjusiga rosa ögonfransböjare har jag så skickligt haft sönder. En ny mascara är dock högsta prioritet i dagsläget, men efter att 2000 Calorie från Maxfactor uppdaterat sin klassiska täta borste till en ultramodern sådan, som inte alls fungerar för mina fransar utan ger spindelben som heter duga, är det dags att se sig om efter något nytt.

Utmaningarna "Visa ditt hem" och "Visa din hund gå på lina" antas den dag ett sådant existerar och jag inhandlat rep.


Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0