LOVEFiLM

image48Fick i samband med paketet från Haléns jag igår hämtade ut ett presentkort från Lovefilm värde 250 kronor, och min lycka blev gjord, ty vilka ord kan väl vara vackrare att få viskade i sitt öra än; "Gratis filmhyra en hel månad. 3 filmer hemma. Byt så ofta du vill." Nej, inte ens en bedjan om ens klöv slår det (fastän jag självklart hade föredragit ett niande då det trots allt var adresserat till en dam).

Låt oss nu anta att jag får min första leverans en tisdag, skickar tillbaka denna under morgondagen varpå de har den hos sig torsdag, och samma dag för min skull skyndar sig för att jag skall få ännu en trave klassiker i min möglande brevlåda på fredagseftermiddagen. Slutsatsen blir en hel del film, och även om det inte skulle gå riktigt så fort, blir det minst tolv stycken (!) sedda, vilket är ett ypperligt tidsfördriv för min del.

Nu blir det till att göra en lista på de rullar jag önskar se (alt. se om) innan jag skriver in erbjudandekoden om någon vecka. Förslag emottages med öppna armar och önskar ni delta i tittandet är ni så välkomna så. Medtag egen dryck, så ordnar jag resten.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0