Tar det aldrig slut?

1. Vilken svordom använder du mest?
"Jävla -".

2. Äger du en iPod?
Nej, det är ingenting jag önskar göra heller.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:00.
4. Hur många resväskor äger du?
En.

5. Använder du flip-floppar?
Har ett par svarta högklackade flipflops, som jag dock endast använt en gång i somras.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA, Willys, Överskottsbolaget.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Det är ett bra tag sedan nu.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Varför skulle jag vilja umgås med en barnfamilj?
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på vinstsumma. Talar vi miljoner, är det tidsbokning hos plastikkirurgen som gäller.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, bara Valerina Forte.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingetdera.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Vet ej.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Vore inte det ganska dumt att avslöja här?

16. När var senast någon stötte på dig?
Jag har för mig att någon råkade gå in i mig i fredags. Jag hann dock flytta mig.
17. Vad åt du till middag senast?
Lasagne från Quorn.

18. Använder du huvtröjor?
Kan räkna gångerna på en hand.

19. Kan du vissla?
Inte många sekunder.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
-

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Spökhuset, pariserhjulet.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror inte, jag vet.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0920.

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jag tittar fortfarande på tecknat.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort.

26. Hur många syskon har du?
Ett.

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej. Däremot inför det egna.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Girl Interrupted, p.g.a. min stora fascination för denna historia i barndomen.

29. Äger du några popband t-shirts?
Lyssnar inte på pop och avskyr t-shirts. Alltså har jag flera av dem.

30. När flög du senast?
Juni 2006.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Beror på tillfället.

32. Läser du för skojs skull?
Sällan.
33. Pratar du några andra språk?
Nej, tyvärr.

34. Diskar du din egen disk?
Ja, tyvärr?
35. Har du gråtit offentligt?
Ja.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär. Laptops är för den moderna människan.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag funderar på det, men kan lika gärna leva utan.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Den med bäst ekonomi för tillfället betalar förutsatt att man inte delar på notan. Sådant kallas för självklarhet.

40. Kan du kasta macka?
Kastade en i soptunnan härom dagen så ja.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

42. Vad har du med dig in på bion?
En AK.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Hade ingen.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Jag dejtar inte, men ja, det har jag.
45. Vad har du för väder?
Mörkt, blåsigt.

46. Har du en blogg?
Nej.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet (Komvux)?
Har inte läst några ämnen än.

48. Gillar du att flyga?
Långtråkigt.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Skarpsinnighet, humor.

50. När sov du senast på golvet?
I höstas.
51. Vilken är din favoritdrink?
Long drinks. Jag tycker om att få ut mycket av pengarna.

52. Gillar du din boende-situation?
Nej.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Luleå.
54. Din pappas hemstad?
Luleå.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ingen.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Tvärtom.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jag var inte där.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Körsbär, vindruvor (sura), mango.

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, men jag köper det ändå.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20. Åh, herre.
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.

62. Tror du på liv på andra planeter?
Nej.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mina egna tankar är de som upprör mig mest.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Ingetdera. (Däremot torde det säga sig själv att Gud är av kvinnligt väsen om vi skall könsindela denne.)
65. Vad var det senaste du åt?
En chokladcupcake med vit frosting. 

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Eftersom jag föredrar kvinnligt umgänge önskar jag att jag kunde svara detta, men tyvärr verkar män ha lättare att acceptera mig än andra damer, vilket är synnerligen ironiskt.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Med tanken.

68. Gillar du senap?
Ja, visst.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Åh, nej! Jag dör! Åh, nej! Nu dör jag! - Jag kan inte andas!"

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Norma Desmond, Lisa Rowe. En hop tragiska människor med andra ord.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Peruk.
73. Tycker du om att krama folk?
Nej, jag är stel.

74. Skulle du säga att du är trendig?
Det är inte rätt ord att beskriva mig, nej.

75. Äger du en digitalkamera?
En OK, en dålig.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ett fåtal.

77. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Inte överdrivet. Jag tycker ändå inte om att tala i telefon.

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen. Filmer däremot...

79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej.

80. Vad är du allergisk mot?
Päls, damm.
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, men så gör jag det inte heller.

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Sebastian. Hemska tanke.
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Hur sa? "Bloggisar"?!


Kommentarer
Postat av: Stella

Haha!

"40. Kan du kasta macka?
Kastade en i soptunnan härom dagen så ja."

Jag storknar :D

2007-05-06 @ 23:09:38

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0