Det finns inte överdrivet många listor i denna blogg, ändå

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Vad i herrans namn är torkarblad? Det enda som punkteras vid min ålder är lungorna.
2. Hur äter du ett äpple?
Rivet med gaffel.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Äcklad, inte rädd.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Här talar vi pest eller kolera, människor.
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Upprepad professionell ansiktsbehandling.
6. Är du mörkrädd?
Extremt.
7. Resmål som fascinerar?
Afrika.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Felringning?
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Adam Sandler framförandes "Love Stinks"?
10. Förrätt eller efterrätt?
Förrätt. Det är väl ändå varmrätten som skall inväntas och ses fram emot? Därefter går man hemåt och tittar på "Utvandrarna".
11. Bästa stunden på dagen?
Tidig morgon, kring fyrasnåret.
12. Tre saker du alltid har med dig?
Penna, pass, pappersnäsduk?
13. E-post eller snigelpost?
E-post.
14. Den senaste komplimangen du fick?
Att jag påminde om Christina Aguilera i håret antar jag var menat som komplimang? ("Hellre det än Babben.")
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Min mor för någon timme sedan. Jag gnäller för mycket och spiller stearin på hennes olösta barnkorsord.

ÄR.
1. Är du snygg?
Inte nånstans. Det enda som ö h t kan bli snyggt är frisyren, vilket jag aldrig orkar styra upp.
2. Är du fet? Ja. Det är självklart därför jag är dömd till evig olycka.
3. Är du smal? Nej (jag skulle kunna väga 20 kilo mindre och fortfarande vara bredrövad med monstruösa lår).
4. Är du en sportfåne? Nej.
5. Är du rolig? Nej. Skratta med mig och möt avgrunden.
6. Är du sjuk? Ja, visst.
7. Är du feg? Ja, men tillräckligt modig för att erkänna det.
8. Är du törstig? Hade jag varit det hade jag druckit, så nej.
9. Är du 15 år? Har varit och förträngt allt.
10. Är du rik? Verkligen inte.
11. Är du fattig? Inte för närvarande.
12. Är du smart? Ja.
13. Är du shoppingsugen? Alltid.
14. Är du retsugen? Nej.
15. Är du saknad av någon? Nej.

SKULLE.
1. Skulle du vilja vara längre?
 Sju centimeter är perfekt.
2. Skulle du vilja väga mer? Satsar på tresiffrigt.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Räknas Sonic the Hedgehog som kändis?
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Det skulle inte göra någon skillnad nu.

KAN.
1. Kan du vifta på öronen? Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jag får ont av blotta tanken och utmanar inte ödet.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Bland okända håller jag alltid tyst. Bland bekanta gör jag det aldrig.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Nej.
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja, ja, ja, du kan lita på mig.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Kroppsmodifikationer är ingenting för en dam av den gamla skolan. 
8. Kan du suga? Jag är rena dammsugaren. Det är ett under att TV-shop inte hört av sig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är så sjukt rolig att jag måste sätta mig på en pall och gråta ut. Det kanske är den tidiga timman, men jag älskar dig! och ditt sätt att skriva.

"6. Kan dina vänner lita på dig? Ja, ja, ja, du kan lita på mig."

2007-11-17 @ 04:25:33

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0