(ingen rubrik)

Vaknar en timme innan bussen går och tycker det är lika bra då jag ändå inte ger ett skit för mitt yttre: Varför klä upp sig om det ändå inte finns någon som kan se det? För sig själv? Under en bra dag, måhända, men de här är inte bra.

S: Vad gjorde ni på teatern idag?
C: Vi fick ett par repliker utan punkter och kommatecken som vi skall spela upp. Dock var det samma papper jag hade i höstas, så nu tänker jag bara på grupprunk när jag skall säga "57 nästan exakt" fastän vi skall råna en bank. Vi fick själva välja ämne.
2006-02-06

vad vill du bli när du blir stor? Jag har en blygsam dröm om att bli skådespelerska. Om inte det vill sig tänker jag ägna mig åt...sophantering.
var vill du bo när du blir stor? Irrelevant.
spelar du i ett band? Nej. Jag nöjer mig med att vara groupie.
är du intresserad av politik? Ja.
vilken politisk riktning håller sig dina åsikter åt? Vänster, fast egentligen ser jag mig mer som anarkist än vänster.
håller du dig till någon speciell kost? Vegetarisk, d.v.s. inte speciell alls.
röker du? Ja.
använder du/har du använt/skulle du kunna tänka dig att använda droger? Nej och ja. Jag klarar mig dock utan.
exakt HUR mycket gillar du att bada i havet? Inte alls. Beter mig som en rabiessmittad hund då det kommer till vatten.
vem inspireras du av? Starka människor som trotsar sina rädslor och förverkligar sina drömmar mot alla odds.
är det okej att gråta? Absolut. Det är väldigt rörande.
varför grät du när du grät sist? Jag tänkte rörande tankar.
är du snäll? Tycker jag litet lagom illa om någon eller är bekväm i sällskapet är jag öppet en cynisk bitch. Avskyr jag, tycker bra om eller är obekväm med någon är jag överdrivet snäll. Man vet inte var man har mig, nej.
är du ärlig? Som person, ja, men jag är bra på överdrifter vilket gör mig till en utmärkt...sophanterare. 
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
är du lättraggad? Nej.
hur är din drömtjej/drömkille? Dynamisk, intelligent och spirituell, är väl några önskvärda egenskaper.
vilken slags musik gillar du mest överlag? Rap, äldre jazz, skillingtryck och gamla visor. 
nämn tre TV-serier du gillar: Amerikanskt 1800-tal innehållandes läkare, KKK-anhängare, indianer och cowboys.
nämn tre pappersserier du gillar: Läser inte pappersserier.
vill du hellre ha mail eller vanliga brev? Får ingetdera.
nattpromenader eller morgonpromenader? Landskapet är som vackrast innan folket vaknar upp och förstör det. 
prata eller vara tyst? Beror på situationen. I vissa lägen är det bäst att vara tyst.
mjölk? Jag dricker helst något annat.
balsam? Ja.
hudkräm? Kokos.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0