Bresar bäst som bresar mest

image270

Det finns ett band som kallar sig själva Tokio Hotel. Det består av fyra pubertala tonåringar som får resten av västvärldens pubertala tonåringar på fall. Musiken skall jag inte gå in på, ty jag har aldrig haft för intresse att lyssna på den. Tokio Hotel uppger för Aftonbladet att de sparar alla gåvor fansen kastar åt dem, vilket inkluderar fjortonåriga tjejers använda trosor. Bandets sångare som på vart fotografi poserar med de mest emotionella miner helt tagna ur sitt sammanhang, givet för att dra blickarna från resten av medlemmarna, heter enligt säkra källor Bill följt av någonting tyskt och har ett stort problem - och det är inte hans frisyr. Det handlar inte heller om könstillhörigheten många spekulerar i. Det har dock mycket riktigt med de nedre regionerna att göra. Bilden ni ser talar inte för att jag skulle besitta någon perverterad fascination för skrev, utan Bills fascination för sitt eget. Förlåt, jag menar givetvis kompensationen för avsaknaden av något i det. Jag misstänker att alla är överens om att det inte kunde bli mer genomskinligt. Det är genant - och när vi väl är inne på tyska ungdomars underreden (utan att kunna sätta fingret på varför hoppas jag slippa återkomma), torde väl ändå detta vandrande övergestikulerande peniskomplex ha råd med ett nytt bälte? Jag röstar på svarsalternativ 1) Ja, det har han.



Men bresar bäst verkligen den som bresar mest? I så fall ligger Lil' Bill i lä. Mot norrlandets Bres-Maja segrar ingen.
Se och tveka inte att låta er svepas med in under kjoltyget!

Kommentarer
Postat av: deserie

jag ASGARVAR varje gång ;c

2007-11-01 @ 09:31:09

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0