Ett upprustat Rusta

Mitt drömyrke är att på sidan om filmarbetet och avnjutandet av uppassningen från mina gorillor vara den som rustar upp Rusta. En butik som tillåter dig att upprusta kök, bokhylla (om man kan säga att Sudokulösning och Guillou är en positiv vändning - uppdaterades bara kulturutbudet tillsammans med kläd- och textilutbudet vore jag i himlen), väggar och skafferi utan att gå hem med ekande plånbok förtjänar ett elegantare namn än dess nuvarande. Jag kommer låta det byta till Pimp Store och personalen bära de fräsigaste av namnskyltar (andra fredagen i var månad skall vi anordna en anspråkslös fest i lagret och kalasa på alla överblivna billigheter), som därefter skall vara landets mest omtyckta butikskedja: "PS är prisvärt, tar ansvar och följer tidens tecken!" Men vägen dit är lång (innan detta kan tas itu med måste jag skaffa både arbete och åtminstone en gorilla) och vi får ett tag framöver nöja oss med gamla hederliga Rusta, var jag idag fyndade sex härligt b-iga KMS-produkter. Köpte även Elizabeth Ardens Double Density Maximum Volume Mascara för endast 99:-, helt klart en av de bästa volymmascarorna. Och vad hittar jag vid kassan om inte en påse Ankkrubb från Bonbon, alla goda människors favoritgodis med sann nostalgistämpel (vars bäst före-datum inträffar... förra veckan). Jag vet inte hur många år sedan det var jag åt sådant eller hur många som dröjer innan jag får göra det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Luktar inte dom typ karl? Köpte ett schampo av kms på rusta en gång som luktade förfärligt, så jag har inte vågat mig på dem igen.

2007-10-20 @ 17:26:22
Postat av: C

Jag vet inte hur karlar egentligen luktar då jag lever i celibat men jag kan tänka mig att det inte är så lycka doftar. Det stämmer att ingen av schampona luktar gott (övriga produkter däremot skiljer sig inte från andra märken). Jag använder dock ändå annat balsam och spray efteråt varpå det inte stannar kvar några spår från dem.

2007-10-20 @ 18:31:35
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Kimj

svar: Tack för kommentaren, God natt! Kram KimJ

2007-10-20 @ 22:47:28
URL: http://kimj.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0