(ingen rubrik)

03:30. Det är ingen idé att gå och lägga sig då jag skall stiga upp om tre timmar. Det skulle föra tankarna bort från mitt förstörda lillfinger var huden kring nageln lyckats uppnå samma hårdnad (ju mer man försöker fila desto värre blir det och det är inte precis något en manikyrist kan åtgärda, så det blir att vänta ytterligare någon månad och se hur det artar sig), men det är inte värt tröttheten man känner efter ynka två timmars sömn, för givetvis tar det sin tid att somna in då jag gjorde bort allt det under kvällen (och drömde den absolut värsta drömmen på månader; maktlöshet är den värsta av känslor).

För övrigt finns det inget värre än män som kallar sig själva nymfomaner. Sedan när blev nymfen ett manligt väsen? Jag antar att pojkarna som använder denna benämning på sig själva antingen har en hemlig dröm om att egentligen vakna upp som kvinna, eller är alldeles för upptagna med att ge utlopp för sin översexualitet för att ens orka knappa in ordet på Google. (På Helgon.net finns i skrivande stund 1606 manliga nymfer.)

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0