(ingen rubrik)

Det har inte blivit mycket till skrivande den senaste tiden (den har sovits bort). Dagarna har fortsatt på samma sätt: Ingen frukost/lunch, hemkomst vid tolv eller om jag haft otur ännu tidigare. Kring sjuttonsnåret efter en lång dödtid var jag suttit vid köksbordet och bläddrat i Oriflamekataloger samt legat dubbelvikt på golvet gnäggandes åt mina påhittade bravader lägger jag mig på soffan för att titta på TV men drar iväg, vaknar några timmar senare, går upp för att äta och lägger mig igen. Alla borden, det enda som är viktigt i mitt liv för just mitt livs skull, har uteblivit. Just idag somnade jag aldrig kring sjuttonsnåret, men sitter nu storgäspandes och kommer att välja slöheten framför ett planerat blogginlägg jag snart glömt bort vad det skulle ha handlat om.

S har tenta varför det inte blir någon resa. Tråkigt, javisst (det finns ju så många visslande unghingstar där nere, och vi vet alla om den tragiska sanningen; att den enda bekräftelse som räknas är den man får från främlingar med vax i håret som normalt får till det med exotiska ladies - inte trippelhakade haggor), men jag känner mig fortfarande rätt likgiltig till det. Jag kan både göra och slippa den. I stället får jag möjlighet att sälja mina peruker på Tradera inför Halloween och tjäna någon hundralapp förutsatt att jag lyckas få till en säljande bild och det innan morgonkvällen för att hinna få iväg dem, men det är svårt utan kamera.


Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0