"Jordgubbslemonad" är inte ett namnval som får det att vattnas i käftarna

image240100% Pure Body Scrub Juicy, Strawberry Lemonade

Denna uppiggande, mustiga jordgubbslemonad kroppsskrubb gnuggar bort den tråkiga, ojämna huden med kraften av färska frukter - citron, jordgubb, tranbär, körsbär, hallon och ananas. Dessa frukter är rika på antiåldrande antioxidanter, vitaminer och blekande fruktsyror för en frisk, strålande, glödande hud. 100 % Pure's produkter är verkligen 100 % rena - inga syntetiska dofter, starka kemikalier, tensider eller toxiner.

"Jordgubbslemonad" är inte ett namnval som får det att vattnas i käftarna, jag finner det lika avskräckande som "bubbelgumrosa" (för visst var det väl så att färgen inte existerade innan det färgade tuggummits tid!) men ett fynd är ett fynd och ett fynd vill jag alltid göra. Ord. pris 239:-, mitt 77:-.


Kommentarer
Postat av: Molly

jag såg den där på tradera för ett tag sedan! där du fyndade den kanske? :)

2007-10-14 @ 10:53:57
URL: http://desi.blogg.se
Postat av: C

Stämmer bra.

2007-10-14 @ 22:57:56
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0