Under 1000-strecket

image245
Alla dessa modebloggare talar om för er hur ni skall göra för att klä er precis som Lindsay Lohan som hon ser ut då hon gör allt från att handla cola till kokain, för vems onda dröm är inte att inte göra det om inte varje tonårig flickas? Men frukta icket längre era maror, tonårsslyngel - ni har en ny hjältinna, ty självklart är mina outfits utanför källarhålet var håliga strumpor är prio ett minst lika värda att efterapas! Och här har ni en ny sådan under 1000 riksdaler.

Kofta, La Redoute, 174:-
Kjol, La Redoute, 149:-
Örhängen, Oriflame, 79:-
Halsband,  Oriflame, 99:-
Väska, H&M, 198:-
Bälte, Ellos, 279:-

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättesnyggt! Ha en jättebra kväll!

2007-10-15 @ 18:42:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Isabella

Nice job!

Sorry att det här svaret kommer så sent, men jag köpte mina svartvita skor i juli, men jag var på Nilson på biblioteksgatan för några veckor sen och såg dem där!annars kan du alltid fråga om de finns i lager, för de brukar alltid plocka undan rean efter ett visst datum.
Kram och hoppas du hittar dem!

2007-10-17 @ 17:17:07
URL: http://ohsostylish.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0