Det är ett under att jag inte tappat bort mig själv

60% av den vakna tid jag inte sitter vid datorn (vilket då är mer än 60%, men hur litet man egentligen gör timme efter timme framför den är otroligt, det är inte ens en rolig sysselsättning - hade jag bara haft något vettigare att ägna mig åt hade jag gjort det) går åt till att leta saker. Nu senast; en 40-sidig bunt papper. Har gått igenom varenda rum utan resultat och har jag inte hittat dem hittills lär jag knappast göra det senare. Det blir till att hålla extremlåg profil och välkomna den fejkade utmattningen. (Numera är dock att slå en flaska i huvudet på dig det enda jag vill. Det finns en sak man bör passa sig noga från att göra och det är att 1) lägga handen på en varm spis 2) anklaga mig för något som inte stämmer. Nu gäller detta förstås inte dig, ty för mitt eget bästa bör jag lämna flaskan på hyllan. I stället blir det jag själv som får ta smällarna från undertryckt ilska - som det alltid är. Att räkna till tio fungerar bara på film.)

Det är ett under att jag inte tappat bort mig själv. Fast det kanske är precis vad jag har?

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0