Det perfekta sättet att avsluta sin helg på

Jag tänker fortsätta att fylla på listor söndagen lång.

Något smeknamn? Lola, C.

Vilken är din favoritdryck?
Vatten, citrusjuicer med fruktkött, Kiviks svartvinbärsdryck.

Tatuering?
Jag har bristningar och det räcker. Fina mönster litet här och var! Några body modifications behövs inte heller för celluliterna.

Kroppspiercing?
De brukar sitta på kroppen ja. Och nej.

Hur mycket gillar du ditt arbete?
Jag avskyr det, både det jag har och kommer att behöva ta.

Favoritsemesterort?
Har bara semestrat en gång, och det var ingen höjdare.

Drömresemål?
Möjligtvis Staterna, Latinamerika och Italien, men tackar inte nej till någon resa (såvida den inte bär till Frankrike som jag gäspar bara av att tänka på, och fulare språk får man söka under stock och sten för att hitta). Att göra en sista minuten-resa är min dröm.

Någonsin varit till Afrika?
Nej, men det vore en upplevelse.

Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej, men ett helt trafiklyse då jag var 7. Jag tog med det till fritids, fick det att lysa och där blev det ståendes ett år. (Jag vill gå på fritids! Jag älskar att stoja, leka och hitta på sattyg!)

2 dörrar eller 4 dörrar?
På bil eller hus? För bilen är fyra det enda tänkbara medan huset endast behöver en ytter- och balkongdörr.

Salladsdressing?
Ja tack, men bestäm ni vilken. Jag äter det aldrig och har ingen koll alls.

Favoritpaj?
Blåbärspaj. (Men ananaspaj med kokos och glass är också gott.)

Favoritnummer?
Inget alls, men 3 och 8 sägs ju vara magiska nummer.

Favoritfilm? 6 points, Ett hål i mitt hjärta, Järngänget. Vad annars?

Favorithelg?
Har ingen. Påsk är dock den som intresserar mig minst. Vädret är dåligt, gult är fult, tiggande påskkäringar förtjänar ett kok stryk, björkris i en kruka är inte estetiskt tilltalande och påskägg med blekt choklad är ingenting för mig. Halloween hade varit roligt om man bara haft någonstans att visa upp sig på och som inte är sammankopplat med "spratt eller snask". Att klä ut mig är det bästa jag vet.

Favoritdag?
Torsdag, eftersom man då kan se fram emot fredag. Fredagen i sig har en lördag framför sig och det är aldrig positivt med tanke på söndagen följt av måndag. Jag är så härligt positiv!

Favoritmärke på kroppstvål?
Föredrar duschkräm.

Favorit TV-program?
Simps-diddley-impsons och det vet ni.

Favoritdoft?
Kenzos Amour. Kärlek från första sprutet.

Vad gör du för att koppla av?
"Chillar" framför TV:n som så många andra.

Hur ser du dig själv om 10 år?
I spegeln, på film. Om jag fått behålla synen, då.

Vad gör du när du är uttråkad?
Bloggar. Märks inte det?

Vad blir du glad av att få?
Uppmuntran, upprättelse, något jag kan ge ett härligt svar på tal på utan att behöva återkomma tio minuter senare med en lapp i handen och säga att "vänta! jag kom på vad jag skulle ha sagt nu!".


Kommentarer
Postat av: www.annawintour.blogg.se

snabba klipska svar kul att läsa sånt tycker jag

2007-09-16 @ 10:29:15
URL: http://annawintour.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0