If I was a rich bitch

Dagen ägnas åt lyx i överflöd.

YOOX




Liten aftonväska från Le Silla, 348 EUR (bäst att skaffa en aftonaktivitet, för vardagsbruk är ju inte att tänka på)
Hatt från Furla, 122 EUR (vid blotta synen av denna förvandlas ens tankar till en fest var alla är inbjudna)
Stor väska från Alvin, 118 EUR (neutral, klassisk och framför allt exklusiv med plats för det jag inte äger)

Kyss Johanna



Halsband med stort romantiskt motiv med liten "flaska", 595,00 kr
Fin guldfärgad brosch i form av gammal klocka, 195,00 kr
Vacker smyckeask med motiv av Leonardo da Vinci, 175,00 kr

Shoppinglust



Soft Black SpyBag i mjukt konstskinn, 775,00 kr

Cornelia James



Faux fur shrug with satin ties, £65.00

Babygirl Boutique

    

Audrey Hepburn Inspired Cocktail Dress från Stop Staring, $89.95
1930's Burgundy Velvet Pearl Dress, $98.00

Stop Staring

         

Fall Fling, $115.95
Vintage Eyelet Dress, $109.95
Rosette Swing Dress, $97.00
B. Holiday Dress,  $121.95
Million Dollar Baby, $121.95
30's Bombshell, $125.95
Hollywood Dress, $109.95
30's Film Star, $125.95
Pleats Dress, $121.95
Summer Belle, $133.95

För klänningarna gäller dock att träna överarmarna och mer därtill rejält innan senvåren (nog för att jag ändå föredrar en chic liten bolero p.g.a. mina älskade röda prickar och tunna streck). Klok som jag är beställer jag en halv storlek för liten för att kunna ha dem då jag gått ned fem kilo, och slipper stå med en garderob av för stora plagg som man bittert måste sälja för att kunna köpa fler som inte är på långa vägar lika vackra. Dags för Blossoms tränings-DVD?

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0