(ingen rubrik)

Tycker du om stearinljus? Ja, men jag tillhör inte skaran som finner det "mysigt". Jag tänder hellre en lampa med färgad skärm som kan ge sken åt de oanvända stearinklumparna.
Använder du hårbalsam? Ja. Elvital.
Hav eller sjö? Havet, men svenska insjöar med historier om dödsfall vid dem för 110 år sedan är spännande.
Har du någon skrivare? Ja. Har dock inte haft färg i den på ett år. Jag har däremot tänkt skaffa färg i ett år.
Har du någon scanner? Ja, tänka sig. Nu vet ni allt om mig.

Vad har du för väckarklocka? Ingen.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Då det tränger på.

Har du hår på ryggen? Nej.
Använder du hudlotion? Nej, jag går hellre omkring och fjällar som en annan rökt aborre.

Sötlakrits eller saltlakrits? Mjuk sötlakrits, hård saltlakrits. Som det bör vara.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Ostbågar eller jordnötsringar.
Tycker du om Dr Pepper? Existerar det idag? Har aldrig smakat någon läsk utöver klassikerna.
Äpple eller Päron? Äpple.

Svettas du mycket? Inte mer än genomsnittet, men jag blir lätt varm.
När klippte du dig senast? Augusti.
Vad kollade du senast hos doktorn? Blodkoncentration. Länge sedan.
Har du fått riktig massage någon gång? Nej. Så obehagligt.
Tycker du om rökt kött? Äter inte kött, men nej, jag tycker inte om det annars heller.
McDonalds/ Max/Burger King eller annat? 9 av 10 luleåbor väljer Max. Den tionde är antingen utböling eller minderårig som inte minns ett dugg innan MD kom hit. Folk var faktiskt emot det då.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Blindtarmsinflammation? BPS?
Använder du tofflor/morgonrock? Nej/Ja.
Är du en besserwisser? Nej, men jag tycker inte om att tillrättavisas.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Dricker/äter ingenting som gått ut eller går ut under dagen.
Berätta något pinsamt om dig: När jag var 13-14 låg dåvarande sidan gothboyoftheweek.com bland Favoriter och besöktes flitigt. För er som inte kände till den (jag hoppas att ni inte gjorde det) var det precis vad det låter som.


Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0