Innan det obligatoriska TV-tittandet: den obligatoriska listan

1. Film: Hollow Triumph och The Lost Weekend, kände jag för att svara, men det finns fler.
2. Favoritlåt: Rebekah Del Rio - Llorando.
3. Band/sångare: Enskilda musiker är överskattade.
4. Tv-program: Har börjat följa flertalet dåliga komediserier om kvällarna.
5. Skådespelare: Cary Grant, Humphrey Bogart.
6. Skådespelerska: Marlene Dietrich, Bette Davis, med flera andra.
7. Mat: Bakad potatis med dubbel fyllning är vad jag säger skall serveras på mitt bröllop, men det där har jag nog inte alls tänkt över. Thai, säger jag.
8. Nummer: Inget.
9. Tecknat: Simpsons, Boondocks.
10. Disneyfigur: I de äldre disneyfilmerna var många av karaktärerna bra, men idag tycker jag inte om någon.
11. Färg: Grön/Brun/Marin. Svart är ju som känt då ingen färg utan ett stort färglöst hål.

VÄLJ DET DU TYCKER BÄST OM -

20. Musik/TV: TV innehåller alltid musik. (Kanske inte Nyhetstecken och Pi då.)
21. Pojkar/Flickor: Damer att samtala, samtycka och umgås med. Herrar att tjänas av och munhuggas med.
22. Rosa/Orange: Rosa. Orange är den värsta av färger.
23. Festar/Sitta hemma: Både och, men inte samtidigt.
24. Sommar/Vinter: Sommar.
25. Dag/Natt: Sommarnatt, vinterdag.
26. Hänger/Tar det lugnt: Är det inte "ta det lugnt" vad som menas med att "hänga"?
27. Tråkigt/Roligt: Hade jag föredragit det tråkiga hade jag antagligen inte funnit det speciellt tråkigt längre?

OM DIG SOM PERSON -

28. Konstiga meningar: Jag kan prata otydligt och osammanhängande, ja. ("Så länge jag förstår det...")
29. Vilken skola går du i: -
30. Har du tagit droger: Det har vi alla gjort i någon form.
31. Har du någon fetish: Ja.
32. Hur långt är du beredd att gå på första dejten: Hem.
33. Hur skum är du: Inte skummare än de stora, sockrade vita/rosa jordgubbarna i godishyllan, men ja, jag är något suspekt.
34. Vilka 5 personer gillar du mest och litar på till 100%: Litar inte på någon till 10 procent, så varför fem till 100?
35. Vad tycker du om själsfränder: Värda att vänta på? Merparten finner dem inte utan finner sig i personen de är tillsammans med med rädsla för att sluta upp ensam.
36. Är det rätt att flirta när man har pojk/flickvän: Nej. Jag klarar inte av de som medvetet går in för att förstöra ett förhållande för sin egen bekräftelses skull genom vetskapen om att man fått en upptagen på fall, och vem vill egentligen ha något med en otrogen person att göra? Hur kan man fortfarande tycka att denne är såpass bra att den är värd att flirta med när denne precis bedragit sin partner?
37. När grät du sist: Igår.
38. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar/tjejer: "Vad är ert problem?!"
39. Är du glad: Lättroad är kanske mer korrekt.
40. Varför: Medfödd egenskap.
41. Vilken sak kan du inte leva utan: Eluttag.
42. Kärlek eller lust: Kärlek.
43. Silver eller guld: Guld.
44. Diamanter eller pärlor: Diamanter varar för evigt.
45. Souluppgång eller solnedgång: Soluppgång. Hellre en ny dags chans än en förspilld.
46. Har du någon badat naken: Nej.
47. Sover du med gosedjur: Nej, kudden får anta den uppgiften.
48. Har nu några piercings: Nej. Jag är ren.
49. Vilken färg har dina underkläder just nu: Har bara svarta. Mycket omväxling där.
50. Vilken låt lyssnar du på just nu: Pass. Jag skulle ändå bara ljuga på denna för att det skulle "låta bra".
51. Vad är ditt riktnummer: 0920.
52. Vart vill du åka på smekmånad: USA.
53. Vad är det mest romantiska du vet: Finklädnad, restaurangbesök, elegant inslagen presentöppning, långt iakttagande av mig sittandes i en elegant pose i min eleganta möbel (underhållning på hög nivå), följt av en sparktur under stjärnklar himmel, hela rasket. Jag kan annat, men jag vill inte erkänna det. Då blir jag sentimental.
54. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: PTV eller PTH. Eller inte.
55. Favoritsport: Att utöva själv: Prickskytte och bowling. Att vara bitter över att inte utöva själv: Flertalet kampspoter, boxning, basket, dans(!), skateboarding. Inte polo, curling och hockey, i alla fall.
56. Vad gör dig glad: Presenter.
57. Vilken är nästa cd-skiva du kommer köpa: Köpa musik?
58. Bär du kontaktlinser eller glasögon: Nej.
59. Vilket är det bästa råd du någonin fått: "Skit i det!" Är man en sådan som bryr sig för mycket kan det behövas, medan andra snarare inte bör höra annat än: "Vakna!" Det är mitt råd till er.
60. Har du vunnit något speciellt pris: Nej.
61. Vilka är dina framtidsplaner: Bli en bland alla andra.
62. Vilken är den värsta sjukdom du haft: Svarade på denna i ett tidigare inlägg.
63. Vad gillar du mest, komedi ellr skräck: Smart komedi, men helst draman.
64. Över telefon eller personer emellan: Mellan fyra ögon.
65. Kramar eller pussar: Att pussa någon med dålig andedräkt är uteslutet, att krama någon som luktar illa likaså.
66. Vilken låt reflekterar du dig med:
67. Om du dog imorgon, vem skulle du lämna allting till: Lämna vad? En virusfylld dator, handmuff och några parfymflaskor?
68. Har du några fiender: Ja.
69. Vad är du mest rädd för: Brännskador, att få ögonen utstuckna och hälarna huggna.
70. Skulle du heller vara rik eller berömd: Berömd.
71. Vad är klockan i Albanien just nu: Ni får fråga dem. 
72. Om du hade 24 timmar kvar att leva, vem skulle du tillbringa med tid med: En psykolog.
73. Har du mött jultomten: Jag är jultomten.
74. Om E.T kom och knackade på din dörr, vad skulle du göra: Ringa hem?
75. När var det senaste du pratade med personen du tycker mest om: Det bästa man kan göra är att aldrig prata med den man låtsas tycka bra om, för så fort det är gjort och man lär känna denne raseras hela ens falska bild och så står man där utan fantasifigur att tänka på då allt känns som värst. Enjoy the silence.
76. När känner du dig som vackrast: Har aldrig känt mig vacker och kommer aldrig att göra. Spegeln är min fiende.
77. Har du många husdjur: Ett.
78. Vad har du för E-Mail adress: [email protected].
79. När var det sist du var ledsen: I kväll.
80. Är du en alkoholist: Jo, det vore ju typiskt mig. Nej.
81. Väldigt onödig info: Är detta, ja.
82. Har du haft tråkigt när du gjorde detta test: Jag har gjort annat under tiden, som att titta på Nyberg & Törnblom. Mycket dålig show.

Kommentarer
Postat av: deserie

32. Hur långt är du beredd att gå på första dejten: Hem.
HAHA. mitt i prick.

2007-09-26 @ 18:57:47
Postat av: Lina

Gillar också ditt svar på nr 32 :D
Måste nog sno listan... hoppas att det är okej!

2007-09-26 @ 20:14:05
URL: http://linasliv.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0