Aldrig för sent för de ljuvaste av julstämmor

 

Nattens låtar är svåra att klassa som musik, men består av mina och Sandras egna versioner av älskade julsånger. Kanske, bara kanske, borde man lyssna på något som lockar fram sommarkänslorna när det lider mot Valborg och första maj, men Incest Sisters fungerar året om. Namnet är för den som inte förstår en ren parodi; jag har inte sex med min syster (hon ligger en ordentlig bit från att vara min typ). Lyssna och njut/höj på ögonbrynen riktigt högt. Jag gör båda delarna, men klämmer in ett antal skrikande ruskigt aplika skratt under tiden och väcker katten som ligger och sover så sött på min leopardpälsjacka med dem. Finns något bättre, mer glädjande här på jorden än att vara barnslig så det förslår? Det skulle vara besvarad lycklig kärlek, men låt oss vara realistiska: Nej.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0