Ännu ett överflödigt inlägg

Slog på MTV och fick se att de sände "40 Most Awesomely Bad Love Songs" så här lagom till alla hjärtans dag vilket var ett lustigt sammanträffande då jag någon timme tidigare knåpade ihop en precis likadan lista. Många låtar i deras överensstämde med min. Alltså behöver jag inte sammanställa och publicera någon vilket känns skönt. Jag låter TV:n tala för mig men vill samtidigt passa på att lägga till samtliga låtar med Gessle och Darren Hayes. Visst önskade jag mig debutskivan (Savage Gardens, inte Pers) i present 97, men bara för att jag kände något speciellt för unga killar med halvlångt hår på den tiden. Det gick över när han klippte sig lagom till tredje singeln. Skivan hamnade längst in i skåpet och lyssnades aldrig på igen. And that's the end of that chapter!

Så vad har jag uppnått denna torsdag? Ingenting med undantag för tjugo minuter lektion som jag lämnade för att "gå ut och skriva" vilket i de flestas mening underförstått betyder "sluta tidigare". Dagens mest spännande var nattens dröm. Jag slutar aldrig att förundras över vilka otroliga historier vår hjärna kan skänka oss under REM-sömnen. Fredagen blir förhoppningsvis litet mer spännande, om inte annat kan vi väl låtsas det. Jag skall gå på stan och försöka hitta en mild rengöring specifikt för kinderna då de ser ut som två uttorkade salamiskivor efter en veckas användning av Neutrogena. Det är inte blemmor utan minimala hudfärgade upphöjningar. Jag vet inte om det beror på att medlet är för starkt för partierna som redan är torra, men skall hädanefter endast använda produkten i den smördrypande t-zonen och lämna resten i fred. Senare under kvällen borde jag göra de fyra ogjorda skoluppgifterna men skall i stället motvilligt äta restaurangmåltid, åka tillbaka och invänta lördagens eventuella klubbesök. Det är ett fartfyllt liv man lever. Att man hinner med allt är ett mysterium! Största mysteriet idag lär dock vara telefonsamtalet jag fick men "inte var hemma" och kunde ta emot (jag var visst hemma, jag avskyr bara att prata i telefon) var en skåning hävdar att jag mailat dem angående försäkringar(?!). De enda jag mailar är de onlinebutiker som inte kan hantera sina leveranser och att jag skulle ha valt att försäkra en kjol värde 129 kronor vet jag inget om.

Om man skulle ta och påmörja ännu ett musik möter film-klipp. Gårdagens hyllning gav mig mersmak.

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Haha, tre sekunder efter att jag skrivit kommentaren sa kom jag pa att du maste ju menat filmen (tankte pa the nanny diary). Det va pinsamt iaf ;D Jag ar ett EGO, haha.

2008-02-15 @ 00:16:50
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Petra

du kanske börjar bli senil?
eller har multipla personligheter?

2008-02-15 @ 04:58:08
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: Susie Kate Mela

Tackar för din röst, det blir trean som du tyckte :)Du har bra smak

2008-02-15 @ 10:46:27
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Petra

Ja, min kommentar var såklart angående kjolen och dess försäkring ;)

2008-02-15 @ 16:26:11
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0