EGP (Endast Godkända Personer)

Kom över Absolute Truth i min låda med gamla synth/goth-skivor jag en gång gillade och borde ha sålt på den tiden folk fortfarande höll hundar som husdjur och fann CD användbart. Innehållet påverkar mig förvånansvärt litet på det område jag trodde och jag förstår inte att jag dragit mig från att lyssna på den, för nu känner jag inte ens av det. Jag hade kunnat göra det redan hösten '06, men det har inte blivit av då intresse lyckligtvis saknats. Det är befriande att inte beröras på felaktiga grunder utan ta det för vad det är; "Music From The BBC TV Series Composed and Conducted by Debbie Wiseman". En gravt oväsentlig sak, till och med för att tillhöra mitt liv, men som ändå får mig att känna lättnad när världen där ute består av en samling fårskallar som förtjänar att kapas från sina kroppar de inte har vett att använda i goda syften, men det är förstås inte rättvist mot fåren, för vad symboliserar oskyldighet som en liten bräkande småtandad lammunge.


Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0