(ingen rubrik)

image320Skall hålla min lektion i röst och rörelse om några timmar och har inte förberett upplägget så mycket som en sekund varför natten kommer att spenderas i vaket tillstånd. Efter att ha fått sova två timmar per dygn den senaste veckan och är på sämre humör än på länge är det ett helvete att hålla sig effektiv. Och nej, jag har fortfarande inte besökt studievägledaren trots att skolan är inne på sin fjärde vecka och jag skulle ha gått den första (då det är samma person jag ständigt tvingades träffa i högstadiet som nu börjat arbeta på gymnasieskolan drar jag mig in i det sista och gör allt för att undvika henne). Härligt!

Det är vid stunder som denna, då man är så förbannad på sig själv och andra att man knappt kan andas, man behöver en cigarett, men det är självklart då inga finns. Här finns ingenting. Jag hatar att inte leva och att i överlevandet se ut som någon hämtad från Ugly People. De flesta av dem är inte ens fula, de har bara säregna men ändå för vissa tilldragande drag, ett missbruk, en fiende med Photoshop eller otur med stilen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Nej, verkligen inte!

Äh. Tycker att hon är pinsam. Men vad vet jag, kanske har hon en liten ljus insida bakom allt snack?

2008-02-05 @ 03:22:51
URL: http://littlej.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0