L'Oreal Demaq' Expert

image341Idag kände jag nästan att jag hade något trevligt väntandes på mig bland posten. Om en avi med en tullavgift på 126 kronor hör dit hade min inituition rätt. Låt oss hoppas att min skamligt dyra lipplumper lever upp till de goda betygen. Något med desto sämre betyg är L'Oreals Demaq' Expert Foaming Gelcreme, som jag köpte idag efter att ha stigit av två stationer tidigare bara för att få litet frisk SSAB-förorenad luft.


Jag tenderar inte att planera mina inköp efter vad jag läser i diverse temabloggar just för att skribenterna är människor som lägger ner över halva sin budget på skönhetsprodukter. Vi vanliga dödliga med ett inte alltför brinnande intresse som ändock vill se ut och känna oss fräscha gör inte det. Så vad skall man säga? Den kräsna skulle säga att den svider i ögonen, att huden känns aningen kladdig efteråt (det kanske är det som menas med "velvety touch"?) och konstistensen allför konstgjord. Jag är beredd att hålla med.

Betyg: 0 av 5 kladdiga ansikten


Kommentarer
Postat av: Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi.

Exakt den där gjorde så att jag fick röda utslag och sår, den rosa därimot är bra, men jag använder den bara när jag har brottom.

2008-02-27 @ 16:29:04
URL: http://joxxxxi.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0