Nedsmittad igen

Det var inte för att jag är allergisk mot lågstadiefasoner bland 20-plusare (då syftar jag inte på mig) jag snörvlade hela kvällen (rättare sagt; inte kunde snörvla). Det visar sig idag på min hals, nacke samt näsduks färg att jag är ordentligt nedsmittad - för andra gången i år. Nu kan jag bara sitta och beklaga mig över 1) mina fysiska smärtor 2) andras gäster och betala fakturan till Yves Rocher medan jag låter bakterierna inom och runt omkring mig gro till gamla hederliga Bingolottoklipp. Jag älskar att se hur svartsjuka förmodade hustrumisshandlare skämmer ut sig själva i direktsänd TV genom att fråga "vem fan det är som ringer". Det eller gå och lägga mig, och jag tror jag gör det sistnämnda, även fast det är nu då både läppar, näsa och ögonlock är svullna man ser som bäst ut och borde ge sig ut för att visa upp sig från dessa sidor.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0