Slitet bombnedslag på veckans sista dag

Lämnade tillbaka MOODs Pärlblond och köpte den dubbelt så dyra L'Oréal Récital Préférence som jag hört så gott om med en önskan om märkbar förändring, men i och med att jag med undantag för en dryg centimeters utväxt hade näst intill så ljust som går att få utan att ha en samojed i huvudet antar jag att det är svårt för färgen att fästa. Jag är nämligen den enda som ser någon skillnad där jag just kan ana ett vitgrått skimmer och en missfärgad orange strimma i botten (som i vått tillstånd skrek rött vilket gjorde mig skräckslagen, men en schamponering senare var den mindre framträdande). Jag kan alltså inte säga att det var värt pengarna, tvärtom är jag jävligt besviken, men "förändring" är nyttigt även om man själv är den enda som känner till den (med undantag för otrohet). Håret luktar alltid lika gott efter behandling, men oj, så slitet det lyckades bli! Jag har aldrig sett på maken, det är så att man fasar inför att vidröra det. En annan sak jag ogärna vidrör är min mage, men nu låter den som ett helt tröskverk och behöver något att få i sig.



Uppdatering: Kvantum har en nyinförd hylla med american food (är Mountain Dew och Skittles mat?) och jag älskar att kika bland de importerade varorna. Köpte en Vanilla Coke bara för den charmiga burkens skull (som de såg ut en gång) och den smakade som väntat; dåligt och onödigt rätt igenom (som vanlig Cola med ett par teskedar vaniljsocker; ovärt, så att säga), men kan jag inte placera mig själv i facket Världsvan nu så vet jag inte vad som får en att platsa där. Min favoritkola förblir toffé med chokladöverdrag, även om tanken på det i skrivande stund inte är lockande.

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

bästa blonderingen är Mood ultrablond. Den är såå bra!

2008-02-04 @ 21:36:58
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: C

Absolut! Men då blir ju inte håret pärlblont, som jag var ute efter nu. :)

2008-02-04 @ 22:14:40
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0