Drömmar om... häst?

Kanske är jag inbilsk, men jag har svårt att tänka mig att jag är hiskeligt mycket fulare än ni. Jag är aningen besviken på att behöva se ut som storsuggan när "Mulle" är allas charmtroll #1, men för omväxlingens skull inte bitter. I stället för någon jag inte ens känner skall jag tänka på att jag inte var fullt lika stridslysten innan jag råkade somna och ni råkade dyka upp i mitt huvud. Jag hann ju med både att cykla, bada fotbad, köpa nytt hårspray och trånga spetshårband i både puderrosa, grått och vitt att dölja utväxten jag inte orkar göra något åt med i eftermiddags, och vad hittade jag på Maxi om inte min foundation! Här har jag i fem veckor beklagat mig över att den varit slut i staden och så får jag syn på en dammig tub längst ned på Niveas hylla. Jag hade först inte ens tänkt se bakom bijouterierna, men skam den som ger sig! Det gjorde genomblöta skor på genomblöta vägar litet mindre irriterande. image278

Tittar på "Pretty Fly (For A White Guy)". Jösses vad rolig den blir när man inte är tio längre utan känner till fenomenet wigger. Då den kom 1998 var det bara en svängig låt man inte förstod mycket mer av än refrängen. Man skulle ha fötts till amerikanare ett decennium tidigare och firat thanksgiving med sin ingifta, avlägsna Chapelle-släkt i stället.



He may not have a clue, and he may not have style.
But everything he lacks, well he makes up in denial.


Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0