Haggan testar: IsaDora Power Mascara

image310

På H&M fick jag igår ta del av 30-kronorserbjudandet på klassikern IsaDora Power Mascara. Fransarna må kännas litet längre, men kompenserar det verkligen stelhet och krutorrhet? Inte när borsten dessutom är otymplig att ha att göra med, men tänk vad jag tjänar pengar på att fynda (160 kronor, till och med)! Nu behöver jag inte snåla med lagrena något mer, tänkte jag och kastade upp en extra hylsa på disken. På bilden kan ni ta del av resultatet utifrån sett.

Betyg: 1 av 5 bortblåsta ögonfransar varav en frans går till mitt pris, för värd sina 110:- är den rakt inte.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0