Love is wicked

Helt plötsligt känner jag mig inte det minsta sugen på att gå någonstans. Jag är trött och vill bara ligga med huvudet mot den där filten som visade sig vara så otroligt skön. Försöker få upp stämningen med litet dansant sång, men jag vet att det inte kommer att hjälpa. Jag känner mig för ful för att lämna huset och kommer inte att få en rolig kväll vad som än skulle hända, och händer något, tja, det vet vi ju att det inte gör. Jag kan ändå inte dricka mig berusad i kväll, ty det skulle bara sätta igång tankeverksamheten alldeles för mycket och jag skulle sluta upp dödslängtandes. Vad är meningen med allt det här? Som jag önskar att jag fann mening! Att komma hem en natt från krogen är det värsta jag vet, när man återgått till sin normala sinnesstämning och ställer frågan böjd över toalettstolen. Å andra sidan får jag inte låsa mig själv, och det är det jag gör när jag inte orkar göra sådant normala människor tycker är roligt, som att masa mig ut, betala garderob, stå och iaktta fulla kåtbockar på ett trångt svettigt golv folk inte har vett att flytta sina väskor från utan ställer mitt i ormgropen. Den som ändå kunde njuta av det! Egentligen vill jag bara hyra en riktigt dålig rysare, men så återkommer jag till det vanliga: "Varför se en film när ingen får veta vilken eller vad jag tyckte om den?"



Running around I can't get through my day
Thoughts of you just keep consuming me
Cause I thought I could do it but now I see
That you're not mine and I was wrong to think you'd change

I wish you could stay with me another day
I wish I could change your mind and make you stay
Cos I, I'd give anything to hear you say
"I've been loving you eternally"

Kommentarer
Postat av: Carro

Du delar samma tankar som mig den här kvällen måste jag säga ^^

2008-01-25 @ 23:59:56
URL: http://regalo.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0