Mellan hostningarna

Matvanor:
Bästa maträtt?
Nå' gott. Låter som något men syftar på något gott.
Bästa dryck? Just nu vatten, bara vanligt vatten.
Hat-dryck och maträtt? Gin och Fanta, julkorv och grillat kött.
Bästa alkoholdryck? Fruktiga och söta drinkar.
Använder du smör på smörgås? Nej, det är enbart gås för mig.
Smågodis eller "färdiga påsar"? Smågodis. Färdiga påsar kostar skjortan och man får inte ens välja innehåll själv.
Favoritglass? Med bitar av krokant, kaksmulor eller chokladbollssmet.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
 I snitt 1000:-, men det har rört sig om betydligt högre summor under 2007.
Har du mer skor än kläder? Nej.
Favoritplagg? Bolero, långa linnen att ha med cardigan, klänning och kjol med hög midja.
Hatplagg? Jeans och leggings (på mig), korta tröjor så att magen hänger ut, gräsliga trosor med högt skurna benöppningar, stilettstövlar, skor med spjutspetsig tå (på alla).

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Både och, men endast deltid.
Vad vill du bli? Jag vet inte längre. Min utbildning har fått mig att hata teater, och nu har jag ingenting att satsa på.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nej.
Är lönen viktigast? Med tanke på att det är på arbetet man spenderar hela sin vardag känns det viktigt att i slutändan hamna någonstans var man trivs för att orka fortsätta den, men är lönen dålig är det svårt att trivas då det huvudsakligen är anledningen till varför vi öht jobbar i stället för att engagera oss ideellt.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Hus.
Framtidsplaner med boende? Eftersom jag är infödd villaunge kommer flytt till lägenhet att vara ett rent helvete då jag inte klarar av stökiga eller bara existerande grannar fastän det skiljer flera meter mellan gårdarna och inte en tunn vägg, men man vänjer sig.
Litet eller jättestort? Stort.
Drömboende? Ett envåningshus. Jag är alldeles för paranoid för två våningar i ensamhet.
Landet eller mitt i stan? Gångavstånd till centrum. Max 3 kilometer.
Mysigt eller sterilt? Mysigt, även om jag ogillar ordet eftersom det ni menar med mysigt bara är tacky. Ni har ingen stil alls.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej. Parents är det värsta jag vet.
Är otrohet okej? Nej. Players är det värsta jag vet.
Älskar du någon? Nej.
Betyder familjen mycket för dig? Nej.
Tycker du om att dricka dig full? Nej.
Hemma- eller "gå ut på krogen-fest"? Litet sällskap: Utgång. Stort sällskap: Hemmafest (ty de spelar inte Lil Jon och Frälsningsarmén på krogen här, och det är skönt att slippa jublande partytoppsbärande fjollor och juckande mansvalpar med stinky cologne).


Kommentarer
Postat av: deserie

SÅ snygg, ny layout :D

2008-01-08 @ 03:21:38
Postat av: Jenny

Fin ny design!

2008-01-08 @ 12:48:32
Postat av: David

Ovanligt med någon som inte älskar NÅGON...

2008-01-12 @ 12:00:13
Postat av: C

Ja, och?

2008-01-12 @ 14:19:35
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0