So sick

Jag är sjuk, sjuk, sjuk. Halsont, nackvärk, förkylning, nästäppa, förmodligen även feber. Så lämpligt att insjukna precis när skolan skall till att börja (hade mycket hellre legat halvdöd under julen, som ändå blev en större besvikelse än jag kunde ana) och jag egentligen borde planera vad jag vill ha sagt i mitt möte med studievägledaren jag måste träffa (men allt jag har ork till utöver att sova och drömma de mest sentimentala drömmar är att sitta och titta på galna amerikaner på Google Video). Får jag inte läsa upp engelska och matte nu i vår/sommar, antingen på komvux eller IV, kommer jag att behöva stanna tre år på folkhögskolans allmäna linje, när jag annars kan göra bort det på ett. Tja, jag antar att det är precis det jag skall säga? Jag vill gå vidare med mitt liv och ju förr detta kan göras bort, desto bättre.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0