3 december - Pimp my Xmas!

I tell him all I want for Christmas is two gold front teeth, and ten-carat diamonds on a fat gold wreath,
that I can wear around my neck, get money and respect. Tell Santa Claus to bring a ten-million-dollar check.

3 december tänkte jag viga åt 2007 års önskelista, men efter att ha påbörjat denna insåg jag att det skulle sluta upp i en enda salig röra då jag sorgligt nog vill ha allt men för den saks skull inte riskera att tas för någon som matchar prickar med rutor(!). I stället bestämde jag mig för att dela in det materiella i oemotståndliga teman då det är det jag gillar bäst (temaaktiviteter i mitt sargade hjärta!). Först ut: Blingblingtema med Southpolejacka (värt att nämnas är att min tillkommande går i svart och inte vitt som bilden visar) och den efterlängtade pimpbägaren att matcha med Cat Deluxe At Night och FusionBeauty's limiterade BlingFusion som jag aldrig skulle lägga 500 kronor på i verkliga livet! Tur att man är mogen och lever genom sin blogg.

Temalåt: Ludacris - Ludacrismas


Kommentarer
Postat av: Nadja

Pimpat värre!

2007-12-03 @ 21:27:37
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Stella

Raor!

2007-12-04 @ 10:18:07

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0