Nyuppstigen och styv

Vad blir ditt namn baklänges?
Ailicéc.


Har du gjort en snöängel i år?
Jag är ingen den som bygger vare sig snögrottor eller spelar julängel, även om jag är lika from som en. Däremot kan jag göra snögubbar i naturlig storlek och klä på dessa.


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Jag har alltid lyckats hålla mig borta från sjukhus. 12 dagar, max.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jodå.


Tycker du att sengångare är söta?
Det är med skräckblandad förtjusning jag ser på dessa, men helst undviker jag.


Har du någon gång testat karate?
Ja, tänk, hela två gånger!


Första sporten du gick på?
Basket.

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes med smält ost, men det får man inte erkänna. Fräsch sallad och hallonloka, skall det ju vara.


Vad längtar du mest till just nu?
Jag väntar med socker till min bröllopsnatt. (Choklad!)


Hur gammal har du tänkt bli?
39. 19 år kvar...


Har du haft vattkoppor?
Det eller mässlingen. Jag har varit röd.

Vad drömde du inatt?
Bearbetade veckan som gått i skruvad version.


Vilken tv-serie är bäst?
Föredrar historiska dokumentärer, men är ett Simpsonsfan som så många andra.


Vad åt du senast?
Smoothie. Jag måste bli av med vaniljyoghurten som går ut i morgon.


Höga eller låga strumpor?
Strumpbyxor.


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Tredje gradens brännskador, blindhet, amputation, avklippta hälsenor.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
En mjölkpaketsbaksida har tio meningar max? Finns inte så mycket att läsa, m.a.o.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
För närvarande blått. Det är dock inte mitt eget. Man tar vad man har.


Bikini eller baddräkt?
Baddräkt. Ett fåtal bikinimodeller är snygga, men ingen av dem hör till dagens modeskapare varför det skulle vara missvisande att svara det.


Snyggaste läraren?
Jazz is the teacher, soul is the preacher.


Är du mörkrädd?
Mycket.


Har du någon gång haft på dig ett par trosor
Ja, och sålt dem.


Riktig gran eller plastgran?
Plast. Jag hugger inte ned träd för en veckas barrfyllt golv. Dessutom tycker jag en tät plastgran är både fräschare och snyggare än en äkta.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.


Godaste drickan till frukosten?
Ingenting smakar bra på morgonen. Då är det vatten som gäller förutsatt att jag inte varit uppe under natten, då går vad som helst bra.


Vill du bli president?
Nej, men jag borde. Jag har väldigt sunda åsikter i mångt och mycket.


Har du spelat tjej i en teater?
Ja, och fler män. Det måste vara min breda last och resliga längd som gör mig till en så eftertraktad herre. Alla vill väl ha en kontorschef.


Duscha eller bada?
Dusch.


Har du gråtit i skolan nån gång? 
Jag gråter var jag än är. Jag behöver inte ens vara ledsen.

Hur tar du dig till jobbet?
Tja, jag behöver inte ta mig någonstans alls.


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Jag var ju i princip en så ja, tyvärr.


Sjunger du på toa?
Nej. Jag gör det jag är bra på och går därifrån.


Vilken färg har din jacka?
Svart. Jag måste ha en till.


Använder du långkallingar?
Långkalsonger under kjol? Kom igen!


Är du höjdrädd?
Inte det minsta.


Vilket land vill du åka till?
Till USA och spela in en sågad b-roadmovie.


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Mitt eget skämt, innan det "Keeping up Appearances". Hyacinth är kvinnan i mitt liv!


Vad ska du göra NU?
Jag hade tänkt gäspa och hoppas att ingen ser in i mitt svalg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har försökt att sälja använda trosor för att rädda min ekonomi, men de perversa karlarna vägrar att göra affärer utan bild på när de sitter på. Suck.

2007-08-03 @ 00:08:46
Postat av: C

Det är vidrigt. Det är kläder man säljer, inte sexuella tjänster. Meningen är inte att de skall sitta och smeka sin kuk till ens halvnakna kropp. Har dock lyckats lurat till mig ett par hundralappar. Är man såpass patetisk att man tänker på att köpa någons använda underkläder får man skylla sig själv i min värld. De förtjänar det.

2007-08-03 @ 00:39:50
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0