Shuffle

Ni vet principen.


Hur mår du i dag?

Gangsta Gangsta - N.W.A.
Kom igen, jag har aldrig känt mig mindre "gangsta" än idag med täcke och håret i en knut mitt på skallen.

Kommer du någonsin att gifta dig?
Me and a Gun - Tori Amos
Nämen! Det är precis så jag beskriver mitt drömbröllop (såvida ni inte menar att jag skall gifta mig med en revolver, det kan bli ensamt).

Hur uppfattar dina vänner dig?
Stormy Weather - Billie Holiday
Ett väldigt stormigt sådant, ja.

Kommer du någonsin att få barn?
Why? - Annie Lennox
Varför?

Vilken låt beskriver ditt liv?
Till I Collapse - Eminem 
"Ingen panik, alla på en gång!" för att citera hjälten Gunde Svan.

Vilken låt passar bäst in på den du håller kär?
Off the Wall - Eminem & Redman 
Självklart är det jag som måste dras med galningarna. Vem annars?
Vad ska du göra för att lyckas i livet?
Dance with the devil - Immortal Technique
Tja, det är ju så folk alltid gått till väga för att finna vägen. Jag får se till att ansluta mig till mängden.

Vad är det bästa med dina vänner?
Big Gun - Ice-T 
Det låter lovande.

Hur kommer denna natt att bli?
Det döende barnet - Maritza Horn
Bör jag bli orolig?
Vad är ditt livs themesong?
I Just Couldn't Take it Baby - Ethel Waters
Stackars, stackars mig.
Vad är ditt livshistoria?
Amityville - Eminem 
Med tanke på det hus jag kommer från ligger det ganska hög sanningshalt i det, ja.
Vilken låt beskriver dig bäst?
Get Low - Lil Jon & The Eastside Boyz
Det där tänker jag inte acceptera. Jag kan inte gå ner på något golv över huvud taget skall ni ha klart för er. Kanske då jag snubblar fram med skavsår, men inte annars.

Vilken låt beskriver ditt utseende bäst?
She's My Baby - Mazzy Star
Det är jag väl inte, men jag tar det som en komplimang.

Vilken låt beskriver din personlighet bäst?
Somewhere over the Rainbow - Judy Garland
Sant. Jag befinner mig sällan var jag borde.

Vilken låt beskriver dina föräldrar?
Let Go - Frou Frou
En god idé.
Hur ser världen på dig?
Do it Again - Marilyn Monroe
Tack för visad uppskattning.

Har du en djup och mörk hemlighet?
Murder She Wrote - Tairrie B
Det ligger något i det.

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Walking my baby back home - Annette Hanshaw
Jodå, det är alltid uppskattat med sällskap.
Vad kommer du att jobba med i framtiden?
The Boys in the Backroom - Marlene Dietrich
Bäst för de pojkarna att de är producenter, då.

Vilken låt kommer att spelas på din begravning?
Because My Baby Don't Mean Maybe Now - Ruth Etting 
Den tog.

Hur är du i sängen?
Som en härlig Gudomskälla - Totta Näslund
HAHA! Kunde det där bli mer hädiskt?!

Kommer du att få ett lyckligt liv?
Yeah! - Usher feat. Lil Jon & Ludacris (Jag tycker endast om remixen, OK? Usher äcklar mig.)
Yeah, yeah. Mycket intetsägande, men det är väl så det slutar upp.

Vilken låt beskriver din bästa vän?
The World Spins - Julee Cruise
Visst gör den det.

Vad kommer att hända i helgen?
God's Gonna Cut You Down - Johnny Cash
Förr eller senare.

Har du någon talang?
Candyshop - 50 Cent (Jag har en anledning till varför denna finns på datorn och det är inte p.g.a. gillande!)
Nu börjar detta bli alldeles för intimt för mig. Få inte för er något nu.

Hur var din skoltid?
Diamonds are forever - Shirley Bassey
They sure are. Det måste handla om en mycket oslipad sådan, dock.
Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Pass This On - Knife 
Gör det, snälla.

Vad är några tips till mig?
Rep Yo City - Lil Jon & The Eastside Boyz
Var stolt, låt dem veta var ni kommer från och ta ingen skit från omedvetna människor om Norrbottens historia.
Hur kommer du bli igenkänd?
You've Got that look - Marlene Dietrich
Ja, den med mitt lazy eye.

Vilken är din danslåt?
Say it right - Nelly Furtado
Stämmer inte (jag går från dansgolvet då den spelas). Däremot "Give It To Me" med Timbaland, Furtado & Timberlake. Man tar vad man har.

Hur kommer du att dö?
I'm Gonna Leave you - Nina Simone
Det menar ni inte?


Kommentarer
Postat av: Stella

Hur är du i sängen?
Som en härlig Gudomskälla - Totta Näslund
:D :D :D :D
Det var väl det jag visste!

2007-07-29 @ 11:31:15
Postat av: C

Jag är avslöjad.

2007-07-29 @ 12:10:23
URL: http://heartsick.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0