Happy birthday, Dear Heartsick

Din äckliga fitta. Du är så jävla vidrig och att du ens försöker vara en i mängden och göra något av dig själv är så jävla patetiskt, för du kommer alltid förbli samma vidriga vanskapelse. Ditt förvridna kranium man undrar ifall det tillhör en människa, din äckliga utskjutande haka, din ursäkt till näsa och ditt för varje dag växande ansikte som förminskar dragen ytterligare är en syn som kan få vem som helst att välja syra i ögonen. Hur ful du än tycker att någon är skall du veta att du är alltid och undantagslöst så mycket fulare, och det borde du ha fattat när du ständigt får det bekräftat i handling såsom undvikande och ignorans.

Jag hoppas att du tar detta till dig och sedan tar ditt liv. Det sista världen behöver är ännu ett fetto som förpestar luften med sin stank och tar upp bussätena, för du vet själv så jävla väl att du aldrig kommer ha orken att göra något åt det. Det är ingen idé att du försöker och det spelar ingen roll vad du säger eller gör. Ingen kommer någonsin att älska dig. Nu fyller du till råga på 21 och ingen har hittills älskat dig och de få som en gång för så länge sedan att det inte längre räknas utgav sig för att tycka om dig lämnade dig hela högen. Det betyder något. Det betyder att du inte betyder något. Inse det, din misslyckade föredetting.

SE PÅ DIG SJÄLV, FÖR HELVETE! DU ÄCKLAR MIG DIN JÄVLA SUGGA! GÅ OCH DRÄNK DIG I EN BASSÄNG MED SMÖR OCH SPAR LITET ÅT DIG SJÄLV VET JAG. OM DU VAR HÄR SKULLE JAG SLÅ IN SKALLEN OCH SKÄRA HAKAN AV DIG. HUGGA AV DE STUBBIGA JULKORVARNA TILL FINGRAR OCH STEKA I SMÖRET DU SEDAN SKALL DRÄNKAS I. JAG SKULLE TA DINA HÄNGIGA BRÖST, TRYCKA NER DEM I EN KÖTTKVARN, MALA DEM TILL FÄRS OCH ÄTA TILLSAMMANS MED FINGRARNA. LÅTA ÅTTONDEKLASSARE MED MER LIVSERFARENHET ÄN DU DISSEKERA DITT HJÄRTA PÅ BIOLOGILEKTIONEN. FY FAN VAD JAG HATAR DIG! FATTAR DU INTE VILKET OÄLSKAT ÄCKEL DU ÄR? VAD FAN GÖR DU HÄR? FÖRSVINN! DU KOMMER ÄNDÅ ALDRIG ATT LYCKAS FÖR DU ÄR FÖR FET FÖR ATT SÖVAS OCH BLI GJORD TILL MÄNNISKA. DET ENDA DU DUGER TILL ÄR ATT ÄTA! DU KAN KÖPA HUR MÅNGA JÄVLA PARFYMER DU ÄN VILL MEN DU STINKER VÄRRE ÄN DEN SOPKORG DU INTE TÖMT PÅ TVÅ VECKOR OCH DU KAN GÅ TILL FRISÖREN HUR OFTA DU VILL MEN DU KOMMER ÄNDÅ ALDRIG BLI FRÄSCHARE ÄN HÅRET SOM STOCKAR DITT AVLOPP! DU KAN VARA HUR TREVLIG DU ÄN VILL MEN INGEN KOMMER GILLA DIG ÄNDÅ FÖR DU VET SÅ VÄL ATT DET SOM SKALL KALLAS UTSEENDE OCH SOM PÅSTÅS INTE SPELA NÅGON ROLL FÖRSTÖR ALLT OCH KROSSAR VARENDA TANKE PÅ EN FRAMTIDA KARRIÄR. VEM VAR SÅ DUM ATT DEN BANKADE I DIG ATT TRO ATT DU HAR EN CHANS? DU FÖRTJÄNAR VARENDA JÄVLA TÅR SOM KOMMER UR DE DÄR FISKÖGONEN! HAR DU TUR KANSKE DU FÖRLORAR EN KALORI, MEN DET VET VI JU ATT DU INTE HAR! VARFÖR KAN DU INTE BARA GÖRA DET ALLA HOPPATS PÅ IFALL NÅGON HADE VETAT VEM DU VAR, TA DIN PATETISKA LILLA SJÄLVDESTRUKTIVA SIDA, ÖPPNA KÖKSLÅDAN OCH KLIPPA TILL?!


Kommentarer
Postat av: Ika

Men oj. Nu tappade jag hakan!

Är det du som skriver detta, eller är det någon annan?

2008-12-28 @ 06:07:47
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: lisa

du behöver ett rejält ombyte. packa lilla väskan och dra till ny ort och låt dig se dig själv hur andra faktiskt ser dig.

jag gissar att 111 "men du är ju skitsnygg"kommentarer på din blogg inte får dig att ändra uppfattning men i verkliga livet?



2008-12-28 @ 11:58:59
URL: http://www.schmut.net
Postat av: Emma

Va? fattar ingenting, är det någon som skrivit så till dig? :O

2008-12-28 @ 12:33:26
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: -

Det gör ont att läsa, även om jag inte känner dig, kanske för att jag relaterar alltför mycket.

Jag tycker du är snygg, kreativ, fantastisk och äger alla personlighetslösa Luleåfjortisar utan ambitioner miljoner gånger om. Det är liksom ett objektivt faktum.

OCH DU ÄR ABSOLUT INTE FUL NÅGONSTANS. Jag har sett dig IRL (bli inte paranoid) och det är bara du som tänker sådana saker som du skriver om dig själv. Och om någon white trash idiot har vågat öppna sin äckliga flabb och sagt något till dig, ja då kan den helt enkelt stoppa upp det någonstans, för den och dess "åsikter" är inte värda något mer än ett piss i havet.

2008-12-28 @ 12:51:40
Postat av: mona

Jag känner också en sån. Jobbiga typer det där.













:(

2008-12-28 @ 13:06:42
Postat av: Catrinen

Åh, visst är den härlig? :) Den är köpt på Vero Moda! :)

2008-12-28 @ 13:37:00
URL: http://catrinen.blogg.se/
Postat av: Georgie

Nu slutar du upp med ditt nonsens! Du är vacker och talangfull, jag skulle vilja banka skiten ur din destruktiva sida för du ÄR inte värd att bli så nedtryckt, det är ingen. Pussar och kramar <3

2008-12-28 @ 13:41:08
URL: http://silentchoke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla fina människa! Ingenting blir bättre av att du klankar ner på dig själv sådär! Om du var snäll mot dig själv skulle det faktisk kännas liiitelite bättre endå. Du är visst värd något! Du är vacker och du är smart!

2008-12-28 @ 13:45:21
Postat av: C.Sundae

Jag tycker du är en oerhört vacker människa, på alla vis, och jag skulle vilja säga SÅ mycket till dig.. Men jag vet precis hur det är och ord från en främling kanske är det sista som hjälper. xoxo

2008-12-28 @ 13:51:12
URL: http://killersundae.blogg.se/
Postat av: medii

Grattis på födelsedage! Jag kommer hit för att jag tycker du är vacker, har jättebra stil som jag tycker om och du är väldigt intelligent.Hoppas en dag att du kommer se allt detta i dig själv. Jag kan rekommendera en bok som har hjälpt mig "change your toughts, change your life" Wayne W Dyer

2008-12-28 @ 14:07:10
Postat av: Anna

Orkade inte läsa igenom allt i det här inlägget, blev för ledsen av det. Du är värd så otroligt mycket mer, och så många vackra tankar. jag vet att det förmodligen inte spelar någon roll vad jag skriver här, man ser på sig själv som man ser på sig själv, men jag skänker dig en mjuk och vacker tanke.

2008-12-28 @ 15:41:30
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Emma

jag blev uppriktigt ledsen. kram på dig!

2008-12-28 @ 15:49:36
Postat av: Emma

...och grattis förresten. hoppas ditt 21:a år blir ditt bästa hitills!

2008-12-28 @ 15:50:34
Postat av: Heidi

Grattis på födelsedagen. Är det du som skrivit det, till dig själv? Du ljuger, isåfall.

2008-12-28 @ 18:35:27
Postat av: Jenny

Nej...



:C

2008-12-28 @ 18:59:35
Postat av: Kristina

Skickar en stor varm kram från Småland på din födelsedag!

2008-12-28 @ 22:16:18
Postat av: Anna

Det är verkligen tragiskt att du har den där bilden av dig själv. (Men tyvärr så känner jag igen mig i det du skriver...)

Hoppas du haft en bra födelsedag iaf. Kram :)

2008-12-28 @ 23:32:11
URL: http://luella.blogg.se/
Postat av: Lizzah

2008-12-29 @ 21:44:05
Postat av: Märta

Nu tänker jag skriva GRATTIS CECILIA, för du är guld värd och världens skönaste pingla, så - GRATTIS CECILIA! Vi ska träffas snart och göra någonting roligt, tycker jag.

2008-12-29 @ 22:07:44
URL: http://martaeklund.blogg.se/
Postat av: Dee

Tråkigt att du tycker så om dig själv, tydligen så ser du nåt helt annat som vi andra inte ser. Jag ser en vacker tjej som verkar genomgo men det hjälper ju inte att jag skriver det. Jag hoppas att du kan få bort dessa dumma, destruktiva tankarna ur ditt huvud. Vet att vad jag än säger så hjälper det inte så jag ger dig en stor bamsekram istället. Kraaaaaam!!

2008-12-29 @ 23:19:49
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag har också suttit och publicerat sån här skit på min blogg. Det var ungefär lika intelligent och konstruktivt som att äta diarré direkt ur toalettstolen. Du är inte korkad. Men det här inlägget är jävligt korkat. You know the rules. Inte en jävel står ut med någon som inte gör annat än bankar sin skalle blodig mot väggen. Speciellt inte du själv.



Jag tänker inte sitta här och skriva uppmuntrande skit om hur bra du är, och att liver kommer kännas bättre någon dag. Jag tänker bara konstatera att det här inlägget är jävligt idiotiskt och att du är för smart för att skriva den här skiten.



Lägg hatet på omvärlden istället; den är ju helt jävla urkukad. Jag åt på kafé idag, beställde en bit prinsesstårta och fick världens minsta bit. Kafébiträdet var en jävla idiot. Jag hatar henne. Du kan hata henne med mig. Vem fan serverar en brud på 96kilo en tårtbit på 3gram?







2008-12-30 @ 00:00:18
URL: http://livsirritation.blogspot.com/
Postat av: lisa

kollade tillbaka för att se om du hittat ut ur mörkret. inte?

måste dock erkänna att jag blev lite kär i livsirritation efter hennes kommentar. sista stycket borde printas på en tshirt.

2008-12-30 @ 14:50:02
URL: http://www.schmut.net
Postat av: Lina

Varför gör du så här mot dig själv?

Sluta! Ja, okej. Det är inte lätt. Jag vet det. Jag har själv varit nere i skiten och vänt ett antal gånger. Jag har hatat mig själv och önskat livet ur mig mer än en gång.

Men vad hjälper det? Vad blir bättre?



Jag vet inte vad jag kan skriva för att få dig på andra tankar. Jag vet bara att det kan bli bättre för dig.



Hoppas att du fick en bra födelsedag och att 2009 blir ett bra år, Gott Nytt!



Kram!

2008-12-31 @ 15:40:37
URL: http://linasliv.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0