(ingen rubrik)

Vad i att gå och lägga sig utan rastlöshet som hindrar en från att sova och får en att stiga upp efter fem minuter är det som är så svårt? Har suttit rakt upp och ned i tre timmar med kort uppehåll för dusch samt beundran av den nya gratismixern jag kommer att ha sönder frukt i dagligen hädanefter, och lyssnar nu på soundtracket till "Stomp The Yard". Det är ju allmänt känt att de sämsta filmerna har den bästa musiken. Jag kan dock inte förstå varför "Let's Go" med Trick Daddy inte hamnade på skivan då det är den klart bästa låten, och ännu mindre förstår jag varför jag över huvud taget är insatt? En annan sak jag aldrig kommer att få svar på är varför jag inte längre kan besöka YouTube.com med Internet Explorer utan skickas vidare till YouTube.jp. Då jag inte planerar att ta någon språkkurs via internet betyder detta att jag nu måste använda mig av Firefox, vilket gör att samtliga sidor jag besöker utöver just YouTube ser gräsliga ut och att jag med de "praktiska" flikarnas hjälp av misstag stänger ned fel sidor, exempelvis det blogginlägg jag nu skriver om.

För övrigt är nog Last.fm's webbradio en av de bättre funktionerna internet har att komma med i dagsläget. Aldrig har det varit enklare att vidga vyerna och få lyssna till trevlig musik som inte är tillräckligt bra för att få ta upp plats på ens hårddisk. (Perfekt även för den minoritet som är för nojiga för att ladda hem sin musik.)

03:40. Om jag skulle försöka att åtminstone få litet fysisk vila innan det är dags för påklädning, suckar, stön och en enorm ovilja att bege sig till skolan och den vidriga, vidriga pjäs som väntar, för att 14:10 åka direkt hem och bokstavligen slänga ihop ett arbete till morgondagen.

Kommentarer
Postat av: josiee

oooh vilen underbar bild på dig! Hoppas du får en bra tisdag!

2008-02-19 @ 08:22:43
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: joel

haha, så sant som det är sagt :)

2008-02-19 @ 09:08:41
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe, tack:)!
ha en bra dag..

2008-02-19 @ 09:34:54
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Liza Berggren

hmm jag känner igen dig väldigt mkt? :)

2008-02-20 @ 12:38:45
URL: http://lizabes.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0