Två saker

Två saker som skrämmer dig
1. Daggmaskar. Jag trippar fram på gatorna och andas häftigare än vanligt då det har regnat. Jag mår mer illa av dem än av larver, som jag också är "rädd" för.
2. Att vandra i mörker, och det är inte att slå i foten som skrämmer mig utan fantasierna om vad som kan tänkas hoppa fram bakom hörnet eller mig.

Två saker du har på dig just nu
1. Linne.
2. Underkläder.

Två av din favoritlåtar just nu
1. Marlene Dietrich - Hot Voodoo.
2. Eva Eastwood - Someone To Love.

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Glädje och dramatik.
2. Trygghet och tillit.

Två sanningar
1. När jag skakar hand med en person tänker jag alltid på då denne skakade något annat med den senast.
2. Jag har ingen som helst självdisciplin att tala om.

Två saker som du attraheras av
1. Välformade näsor.
2. Vältränade manskroppar (se Lil Wayne utan huvud och tatueringar) och fylliga kvinnokroppar (se Kate Winslet ombord på Titanic).

Två av dina hobbys
1. Att göra dåligt hopklippta kollage och lägga in i min blogg.
2. Att drömma mig bort och bläddra i gamla tidningar från 30-/40-talet.

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. En rymlig tvårumslägenhet med skaplig utsikt och lugna grannar. Gärna pensionärer.
2. Någon som vill komma på inflyttningsfest till den och dricka ur mina smaklösa Dollarstoremuggar köpta för en krona styck.

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Jag älskar kläder och shopping.
2. Jag kan inte använda normal röst när jag talar till pälsdjur, utom då de är olydiga och jag irriterad. Det är gos hit och gull dit. Fruktansvärd egenskap, jag vet.

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. Jag har svårt att göra flera saker samtidigt.
2. Jag är väldigt bekväm och tycker om att ta plats.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Jag tjuvyssnar på andras konversationer och önskar att jag kunde delta i dem.
2. Jag har en herrans massa kyrklig musik på datorn som jag inte vet var någonstans jag hittat den.

Två saker du tänker på just nu
1. Att jag måste klä på mig och komma igång med dagens bestyr.
2. Att jag inte ser fram emot att göra det och kommer att sitta kvar här om tre timmar.

Två saker du kräks av
1. Ostsås. Det är något med det som jag inte klarar av.
2. Potatischips. Har aldrig tyckt om detta, men mår också illa om jag äter för mycket av det.

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Jag snor listan :)



ps:

"1. Välformade näsor" <<< där blev jag glad för du sa en gång att jag hade en fin nos :)

2008-05-02 @ 21:01:25

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0