Senast shoppat

 
Jag har fått igen de utlånade tusenlapparna och fyllde på höstgarderoben (vem försöker jag lura? allt ligger fortfarande i en hög på golvet intill en flyttkartong och kommer göra till dess att rädslan för pälsängrar tar över) i natt med litet plagg från La Redoute, och fick tack vare erbjudandekod 320 kronor rabatt vid beställning av fyra plagg. Nu hoppas jag att de passar trots franska storlekar (beställde medvetet inte en större antracitgrå kofta eftersom jag inte tänker uppmuntra mig till att öka mer). Köpte även en klänning jag nämnt tidigare men aldrig köpt då jag p.g.a. enbart dåliga erfarenheter från La Redoute såsom extrema förseningar och felmärkningar dragit mig från att beställa. Nu kunde jag dock inte hålla mig. Den första klänningen är underbart 40-talsinspirerad precis som jag gillar't och kommer passa perfekt till någon av dessa skor:



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jättesnygga plagg! och skorna med!

massa kram!

2008-09-08 @ 13:02:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Christina

Oh, så fina skor! Vill ha! :)

2008-09-08 @ 13:40:32
URL: http://pinapina.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0