eggwsgsgbdfbsed

ÅÅÅÅÅHHHHH!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT VARA SÅ ÄCKLIGT FITTIGT JÄVLA FUL!!!! ALLA HUR JÄVLA FULA FETA TRÅKIGA OSMARTA OCH ILLALUKTANDE DE ÄN ÄR FÅR TILL DET UTOM JAG VILKET BARA BEVISAR ATT JAG - HUR JÄVLA VIDRIGA DE ÄN ÄR - ÄR ÄNNU FULARE! FAAAAAAAAAAAN!! OCH NU LIGGER JAG BARA EFTER ÄNNU MER I SKOLAN FÖR ATT JAG ALDRIG GÖR ETT SKIT FÖR ATT JAG INTE FARwet4'rplgggg!!!!! FJFUCK EJAG VILL DÖ!Ä"Ľ!Ľֽ!½!ÖW#ERFgdffgedg SÅ ÄCKLIG SÅ JÄVLA ÄCKLIG" DÖDÖDÖDDÖDÖDÖDÖDÖ JÄVLA GRISFITTA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du inte lyckas med saker har antagligen med din självkänsla att göra och inte att du är ful för det är du inte.

2009-04-17 @ 12:29:50
Postat av: Marlene

Detta är ingen som helst tröst, säkerligen. Men jag har stalkat dig på internet i en evighet känns det som och visat bilder på dig för mina vänner just för att jag upplever dig så otroligt vacker. Du tror mig säkerligen inte, men jag har heller ingen anledning att ljuga.

2009-04-17 @ 12:30:57
URL: http://tomysister,blogg.se
Postat av: Emma Amelie

att få till det handlar inte om att vara snygg.

det handlar om jag gilla sig själv och utstråla självfötroende.

och dessutom så ÄR du snygg (bara att inte du kan se det själv)

oftast är det så att om man lyckas med den svåra uppgiften att få balans i livet, så kommer det.

inte en människa såg åt mitt håll förrän jag mådde bra och hade börjat tycka om att leva all by my self.

jag lovar, livet är långt. du är bara 21.

om du jämför livet med typ en lång väg så är det här bara en road-bump.

2009-04-17 @ 12:58:14
URL: http://emmaliine.blogspot.com
Postat av: attis

Men gumsi. Tror varken du är ful eller äcklig. Dö ska man göra när man är gammal. Sköt om dej och tänk på att varje människa har nåt som är vackert.

Kramen

2009-04-17 @ 14:04:46
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Men hallå vad har nu hänt??? kram

2009-04-17 @ 14:33:04
URL: http://annakatarina.se
Postat av: tove

jag känner också ungefär så ibland. du är i alla fall inte ensam, ifall det nu skulle vara till någon tröst. kram.

2009-04-17 @ 23:32:40
Postat av: Fanny

Käften. För det första är du inte ful, inte någonstans. För det andra så spelar det ingen roll. Jag vet, man kan säga det hur många gånger som helst, och det är en klyscha, men inre kvaliteer är så mycket mer värda än utseende. Det är ju något man har kvar hela livet. Lägg inte energi på något du inte kan förändra.



Och ja, att få till det handlar ju knappast om hur man ser ut. Jag har ju till exempel lyckats.

2009-04-18 @ 02:07:21
URL: http://intefanny.wordpress.com/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0