Ystad-Haparanda

Robert Aschberg och Gert Fylking fortsätter sin vandring från Ystad till Haparanda till förmån för kampen mot prostatacancer. Varje steg som tas på vägen, varje udda händelse och varje unikt möte dokumenteras av ett medföljande kamerateam. Under 13 veckor redovisas strapatserna i en talkshow från platser runt om i landet. Talkshowen "Ystad-Haparanda" visas på söndagar 19.00 på TV8. Med sig har Aschberg och Fylking en gigantisk husvagn som varje söndag förvandlas till en "klassisk" talkshowstudio.


Jag fick tidigare en kampanjinbjudan från Buzzador, där man antingen kunde välja mellan att få ett Crew-kort och hjälpa till vid förberedelserna eller ett kort för att sitta som VIP-publik då de kommer till min stad i slutet av maj. Jag tog givetvis chansen att anmäla mig till crewet. Cancerjippon i sig är ingenting som ligger mig varmt om hjärtat, men visst låter detta spännande! Personal från TV8 kommer vara på plats på morgonen och beroende på när man kan komma, finns det olika mycket att göra innan inspelningen börjar. Jag må vara en Very Important Person, men att vara där och agera hjälpreda blir en erfarenhet som jag ser fram emot mer.


Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron. jag är oxå en buzzador och fick en inbjudan till detta. Trist nog så fick jag lov att tacka nej. Jag fyller år den dan de skulle vara i Umeå och vi är inte hemma då. Jäkla synd tycker jag. Ha en bra dag.

Kram

2009-04-06 @ 07:59:04
Postat av: Cecilia

Attis: Vad trist. Fast det kanske är roligare med tårta?

2009-04-06 @ 08:08:03
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Elin

Men fan vad coolt! Jag vill också vara en i crewet, haha.

2009-04-06 @ 22:34:36
URL: http://elinmauno.blogg.se/
Postat av: storasyster

robert aschberg är så himla sööt! jag såg han när han var i karlstad. nice ass!

2009-04-07 @ 00:51:00
Postat av: Cecilia

Elin: Haha, coolt vet jag väl inte, men det skall bli intressant att se hur man arbetar inför en inspelning! :)



Storasyster: Söt och söt, han har pondus. Sicken duktig lesbian du är som spanar in medelålders mansrövar!

2009-04-07 @ 03:20:33
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Angelique

Åh jag fick också förfrågan men bort för långt bort för att ens ta mig till någon av städerna.

2009-04-08 @ 13:23:22
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Erica - bli gästbloggare

Jag tycker väldigt mycket om deras insiativ!



2009-04-11 @ 00:31:47
URL: http://icasasikter.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0