Riviera Summers

Det är ett tag kvar, men skall man gå efter de insatta är vår- och sommarmodet som vanligt inget att se fram emot. Det är pasteller, jeans och sportiga hippies. Som jag avskyr det! Dock gjorde jag precis en tidig beställning då jag föll för den lediga, ljuva 20-talsinspirerade klänning med broderad spetskrage som jag tror blir fin med uppsatta lockar och en naturvit bolero över sig. Det är svårt att veta med liknande kläder; antingen säljer de som smör eller blir liggandes ett år. Bäst att ta det säkra före det osäkra, för det gäller att hamstra då tillfälle ges. Klänningen finns även i vanilj, men det känns som litet av en överkurs för mig. Jag har inte tillräckligt goda förutsättningar för att komma undan med det utan får vara nog så tacksam över att våga mig i något ljusgrått.

image299

Kommentarer
Postat av: Anneve

Jättesnygg klänning!

2007-12-28 @ 19:46:19
URL: http://bockstenskvinnan.bloggspace.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0