Jag ger upp rubriker för detta

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
Innan. Man vill väl inte frysa häcken av sig. (Jo, det vill man. Tänk så många plagg som skulle sitta som ett smäck!)
2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
Nej.
3.) Hur gammal ser du ut att vara?
38.
4.) Vilken låt sjöng du senast?
Sjunger inte.
5.) Har du blivit medlem på något det senaste?
Meez.com. Jag älskar att tillverka animerade versioner av mig själv.
6.) Vad har du för planer i veckan?
Få.
7.) Blundar du när du kysser någon?
Jag har aldrig sett någon kyssas med öppna ögon och vill nog inte göra det heller.
8.) Kräks du med flit efter du ätit?
Sällan idag.
9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?
Ja.
10.) Har du blivit kallad för slampa?
Ja, av min kära mor. Ironiskt.
11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
Nej, jag slänger samtliga i botten av skålen då saltsmaken och kärnorna har övertag.
12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
Ingen. På mitt bröllop, däremot!
13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
Ingen. De skulle läsa om det i tidningarna.
14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?
Fiender.
15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Ja.
16.) Kan du fixa din egen bil?
Jag har ingen bil och om jag hade någon; nej.
17.) Är du smartare än dina vänner?
Jag är definitivt smartast (om än inte mest intelligent, vältalig, intressant eller beläst - detta har jag relativt litet av). Att säga något annat vore väl att stjälpa sig själv.
18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Ja, av "vänner".
19.) Har du suttit i fängelse?
Nej.
20.) Gillar du lukten av öl?
Nej. Alkohollukt över huvud taget är ingen vinnare.
21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Ofta, och känslan efteråt är alltid densamma. Den stegrande paniken av att man gjort något som kommer att ge en allvarliga konsekvenser sitter i efter uppvaknandet med.
22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
Nej.
23.) Blir du deprimerad nån gång?
Ja.
24.) Bor du med dina föräldrar?
Ja, i väntan på något större.
22.) Har du planer för framtiden?
Nej.
23.) Två saker som skrämmer dig:
Larver, bränder.
24.) Två av dina nödvändiga saker:
Puder, läppstift.
25.) Två saker du har på dig just nu:
Linne, rosa/guldfärgade dunsockar (käckt!).
26.) Två av dina favorithobbys:
Film, shopping.
27.) Två saker du vill ha:
Cellulitkräm, whiskey.
28.) Två platser du vill åka på semester:
Italien, USA.
29.) Två saker du vill göra innan du dör:
Min ensak.
30.) Två saker du tänker på just nu:
Vad jag vill göra innan jag dör.
31.) Två affärer du shoppar i:
Ellos (!), Kappahl. Jag älskar deras 40+-mode.
32.) Två favorit-husdjur:
Har endast ett och huruvida hon är en favorit kan vi faktiskt diskutera. Jag tenderar att tycka bättre om andras djur.
33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
Jag vill och kan inte sova.
34.) Vilken färg bär du mest:
Svart.
35.) Senaste favoritfärg:
Grön.
36.) Senaste låt du hörde på radion:
Det är evigheter sedan jag lyssnade på radio.
37.) Vad blir det för middag i natt?
Jag har slutat med sådant. Äter dock detsamma dagligen; champinjoner + gurka + sojakorv/quorn. Jag hatar allt som har med matlagning att göra och kommer vara oerhört stolt över mig själv den dag jag orkar ta itu med det.
38.) Är du lycklig nu?
Vet nån vad.
39.) Vem ringde du senast?
Minns ej.
40.) Shoppar du i affärer som Hollister, Abercrombie & Fitch:
Vet nån vad.
41.) Hur är vädret?
It's raining men? ("Not anymore.")
42.) Saknar du någon just nu?
Jag började göra det tidigare i natt, men kom på bättre tankar då MTV spelade Eminem varpå jag blev något muntrare.
43.) Ett ord som beskriver dig:
Ambivalent.
44.) Favoritskor:
Högklackat. Dock inte stiletter.
45.) Äger du stora solglasögon?
Relativt. De är om inte annat breda.
46.) Vad vill du helst göra just nu?
Baka festliga cupcakes för hela slanten.

47.) Vad borde du göra just nu?
Sova.

48.) Senaste sms du skickade var till:
Skickar inte SMS. Jag är så gammalmodig av mig.
49.) Senaste person du tänkte på?
Jag glömde.

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
Borstar tänderna.


Kommentarer
Postat av: jenny

och jag som trodde att jag var den enda som blev hysterisk av larver..uschusch!

2007-07-09 @ 17:06:56
URL: http://typjag.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0