Ö&B i mitt brustna hjärta

   


Dove Summer Glow för en gradvis lätt solbrun hud. Godkänd men fet och BUS-odören blir starkare eftersom. 29:-
Glimor Hårläggning med fast fixering. Ger extra stadga åt krävande frisyrer. En klassiker i tidlös förpackning. 18:-
L'oréal Elvital Color Refresh medan velandet gällande vad jag skall göra av mitt hår fortskrider. 15:- (ord. cirkapris 90:-)
Listerine med sin starka, fruktansvärda smak för svalg i riskzonen. Användes dagligen varpå detta är ett kap. 39:-


Kommentarer
Postat av: Alv

Dove gav mig tjusigt brunflammiga ben, jag såg riktigt rolig ut förra sommaren när jag fick ett anfall och tog itu med att få bruna ben till en tillställning. Såg mer ut som om jag hade vitiligo men där den tog blev det helt acceptabelt.
Kanske är dags att införskaffa ännu en förpackning eftersom solen lyser med sin frånvaro och jag börjar ana att min hud har glömt bort hur den ska göra för tt bli brun.

2007-07-08 @ 16:33:22
URL: http://mandragora.webblogg.se
Postat av: Alice

Den där dove krämen tycker jag är jättebra, jag blev iallafall brun av den ;)

2007-07-14 @ 16:09:18
URL: http://rosarosetter.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0