Ingen fräck fredag, direkt

Favoritalkohol: Dricker helst ingen alkohol ren, men rom, vodka och whiskey går an i brist på drinkbladning.
Favoritfärg: Dova.
Framtidsplan: Ta mig framåt.
Tre prylar till en öde ö: Ett myggnät, MacGyver och hans fällkniv.
Är du vegetarian eller vegan? Vegetarian.
Hur många har du kysst? Ytterst få. Jag är ren som en blomma.

Hur många piercings har du? Inga. Jag får infektioner och obehagliga lukter uppstår lätt.
Två saker du skulle vilja ha: Cigarettåsna, svart florhatt.
Önskehångel: Givetvis är det topphemligt. Det enda jag önskar är att jag inte önskade det.
Pommes eller mos: Rotmos?
Strand eller storstad: Storstad.
Något alla vet om dig: Jag är bitter och det rejält.
Vad blir du glad av? Jag är ofta uppspelt, men aldrig glad.
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter, röker, lyssnar på musik. Emellanåt en del annat man inte bör göra.

Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Kläder.
Vad längtar du till? Ehrm. Hösten?
Favoritland: Spansktalande.
Favoritstad: Har ingen sådan.
Favoritsnabbmatställe: Äter inte snabbmat.
Vad har du i glaset? Vilket av dem?
Favoritsagofigur: Krösa-Maja är väl söt? Om inte annat fyller vi år samma dag.
Favoritte: Dricker inte te.
Favoritglass/ar: Såpass dyr att den inte har råd att köpas.
Vilken film får dig att gråta? Det är en plåga att se sig själv.

Vad är skönhet? Naturen.
Vad är lycka? Jazzklubb och cigaretter.
Om du fick 1 miljon: Den går direkt i den estetiska kirurgins ficka.
När grät du senast? Igår.
När skrattade du senast? Idag, åt min Weng Weng-kommentar. Ibland är jag så härligt kvick.
Vad är du rädd för? Larver, ytterligare viktökning, tonåringar, spökträd.
Vem är du rädd för? Allmänheten.

Favoritmat: -
Maträtt du avskyr: Hasselbackspotatis, Vegetariana (pizzan), grillspett.
Favoritgrönsak: Blomkål.
Favoritfrukt: Banan, citrus, (sura) vindruvor, (mogna) plommon.
Grönsak du avskyr: Tomat.
Frukt du avskyr: Physalis.

Vacker människa: Kate Winslet är den naturliga skönheten personifierad. Att se henne i ett svartvitt 40-talsdrama vore rentav orgasmiskt.
Klok människa: Existerar de?
Meningen med ditt liv: Talar vi om den rent biologiska tror jag alla vet att det handlar om fortplantning. Min egen mening känner jag dock inte till. Att visa den rätta vägen att gå?
Vad åt du till frukost? Havre...kaka.
Gillar du svarta kläder? Oja.
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Försöker att undvika seriösa samtal. Jag har inte hittat "rätt" människa att öppna mig för, och det handlar inte om huruvida man känner någon eller inte. Jag talar inte alls seriöst med vänner, men kan mycket väl hålla allvarliga konversationer med en total främling.

Brukar du svära mycket? Fy fan, ja.
Största misstaget som du begått? De är för stora för att någonsin nämnas.
Har du pojkvän? Nej?
Nått du ångrar att du inte har gjort: Studerat. (Duh?)
Är du kär? Nej?
Hur tidigt stiger du upp? Beror på när/om jag gått och lagt mig.
Gillar du att slåss eller? Jovars. Litet blåmärken har aldrig skadat. Faktum är att jag tycker sådana är ganska tjusiga.

Hur många timmar sover du per natt? 0 i snitt.
Saknar: Trygghet.
Kan du stå på händer? Jag kan stå mina händer, ja.
Favoritserie: Läser inte serier.
Gröna eller röda äpplen? Gröna.
Senaste hångel? Vad är detta?! Jag sade ju att jag var ren!

Bra musik video just nu: Antar att ingen bra gjorts sedan 90-talet. Jag minns att Suede hade en del fina.
Har du raggat på internet? Nej, men jag har "reggat".
Bästa barnprogrammet: Jag vet inte. Jag tittar på alldeles för många.
Kärleken: Existerar inte.
Religon: Är vackert och överväldigande. Däremot får många stolpskott som använder sin dumhet i guds namn mig att vilja slå huvudet i en...stolpe?
Amerikanskt eller brittiskt: Amerikanskt. Både kulturen, accenten och historien intresserar mig mer.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Försöker att undvika seriösa samtal. Jag har inte hittat "rätt" människa att öppna mig för, och det handlar inte om huruvida man känner någon eller inte. Jag talar inte alls seriöst med vänner, men kan mycket väl hålla allvarliga konversationer med en total främling.
Ah, det stämmer verkligen. Okända människor för teh win. Och så är ju rotmos gudomligt gott.

2007-06-02 @ 11:36:42
URL: http://[email protected]

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0