Absolut ingen rubrik

image57Var på Hertsön igår för att ta det första blodprovet angående koncentrationen i blodet p.g.a. Lamictalen. Det är svårt att förstå att det är mer än ett halvt år sedan jag var där (lika litet som jag kan förstå att det är tre månader sedan jag skämde ut mig på scen i vår hemska pjäs). Besöket varade mindre än 20 minuter, men kan ändå ses som dagens stora händelse. Sorgligt nog var jag tvungen att uppge både ickeexisterande längd och fetmans vikt, men till min förvåning vägde jag sju kilo mindre än jag trodde, men det har ingenting med någon viktnedgång att göra, utan att jag levt i tron om att min våg varit helt galet inställd. Det firade jag genom att åka till Dollarstore och införskaffa flera (kanske sju?) deciliter Juveler (det M&M-liknande godiset, d.v.s., inte ädelstenar, Dollarstore säljer inte sådant). Tidigare under dagen, efter att på ledig tid ha tragglat igenom årets sista manus, köpte jag även ett 100 kronor dyrare substitut till den guldväska jag så gärna ville ha, men givet gick miste om med två (ja, faktiskt) sekunder på Tradera samt två förpackningar hiskeligt söta pralinljus!

Denna dag tillägnas Dirty South, oambitionen och allt jag ogärna kommer att förtära efter tresnåret.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0