Det skaver, det skaver

Det råder ingen tvekan om att mina lår är större än dina, och hade jag inte redan haft så dåliga, tunna och framför allt små tänder hade jag spytt (jag vet att det är en kontroversiell åsikt i mångas ögon, men nej, jag ser det inte som ett problem förrän man själv mår dåligt av det, överätandet är betydligt mer skadligt för ens hälsa, och att jag sysslar med sådant är det ingen som kan förneka). Jag förstår inte varför jag fortsätter att frossa i mängder av fett och socker jag omöjligt kan kompensera med halvdan rörelse.

Kommentarer
Postat av: candykate

uh jag förstååååååår, jag har gjort samma sak i många många år, överäter, utan att kompensera för det. samtidigt som kroppen växer, låren börjar skava, kläderna blir för små och valkarna på magen blir bara mer och mer påtagliga..

2007-05-10 @ 19:36:59

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0