Vid min svans!

"Det känns som om vettet rinner ur mig!"
Mr. Gordons ord förvisso, men ja, det gör det. Detta måste få ett avslut och ett hastigt sådant. Här jag kan inte sitta. Nej, visst. Om en timme skall jag sitta i en tandläkarstol och lyssna på spydiga röster för att sedan bli ivägskickad utan att några åtgärder vidtagits, som om jag inte redan kände till problemen.

I kväll blir det affischering med det hemgjorda, förvånansvärt bra klister jag rörde ihop under gårdagen. Jag känner mig inte sugen på att ta denna millånga promenad, speciellt inte då tiden skulle behövas ägnas åt arbete, men jag får avsätta det åt morgondagen. Nu blir det till att skölja med Listerine, med 125 år på nacken (kan man tänka sig!), och bege sig mot vårdcentralen, var jag i samma veva måste passa på att hämta ut mer allergimedicin, till mitt, men knappast min andnings, förtret.

Veckans citat yttrades av min fantastiskt skarpsinniga, superreligiösa 80-åriga arbetarklasshjälte till farmor angående trollet Reinfeldt.:
"Det måste ha stannat i huvudet på den där mänskan! Jag vet inte vad han tänker med då han bara vill att de rika ska ha mer och de fattiga mindre."

Uppdatering 11:50:
1. Jag hade inga "70 hål", de svarta prickarna var något annat, och det var min emalj som blivit tunn som orsakat ilningarna. Jag antar att det är vomeringen som bör minska och inte munhygienen som behöver ökas drastiskt. De hånade mig inte, däremot skrattade de åt mina överdrifter.
2. Mitt konto är tomt och jag blir tvungen att betala 30 kronor extra för fakturautskicket. Skönt är väl dock att jag kommer undan med 300 kronor slipper betala 3000, vilket jag ställt in mig på.

Uppdatering 12:00:
Jag spillde precis ut ett glas multivitaminjuice över datorbordet. Lyckan är stor.

Kommentarer
Postat av: Stella

Spillde ut ett stort glas öl över mitt tagnentbord för några veckor sedan. Tagnentbordet är fortf. inte sig likt :(

2007-05-23 @ 15:44:50
Postat av: Lola

Ha. Ni och er öl. :/

2007-05-23 @ 19:13:54
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Stella

Hehehe. Öl är livet. Livet är öl. Ja, nåt sånt ;D

2007-05-23 @ 19:20:15

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0